Arash: poslední ukázka nového supersportu před jeho premiérou

Britská automobilka Arash Cars už zítra kompletně odhalí svůj nový supersportovní vůz. Jméno zatím neznáme.

Přinášíme vám kompletní edici dosud uvolněných snímků nového vozu Arash, jenž se stane následnickým modelem typu Arash AF-10 z roku 2010. Oficiální premiéra proběhne až v Ženevě, ovšem předpremiéra je naplánována již na zítřek. Na snímcích jsou vidět zejména náznaky černého koženého čalounění se žlutým kontrastním stehováním, volant z uhlíkových kompozitů a přehledný přístrojový štít s dominujícím tachometrem cejchovaným do 200 mph, tedy 322 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Arash: nový supersport z Cambridge se blíží...

O pohonné jednotce ani dalších technických údajích zatím informace nemáme, ale dosavadní model AF-10 byl osazen modifikovaným osmiválcem GM LS7, jenž z objemu 7,0 l dosahoval výkonu 558 koní (410 kW) a točivého momentu 643 Nm. Navazovala na něj šestistupňová, manuálně řazená převodovka Graziano GT-ME1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Arash zatím jméno nemá, ale dozvíme se jej již zítra
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků