K zamyšlení je to určitě zajímavé, ale už je to minulostí. Teď můžeme jen bedlivě sledovat, co všechno Apple tedy chystá.

K zamyšlení je to určitě zajímavé, ale už je to minulostí. Teď můžeme jen bedlivě sledovat, co všechno Apple tedy chystá.

Zajímavé je, že  Elon Musk  na Twitteru zveřejnil, že v nejtemnějších dnes Modelu 3 oslovil Tima Cooka s tím, že by Apple mohl odkoupit automobilku Tesla, navíc za jednu desetinu její nynější ceny. Tim však setkání odmítl.

Zajímavé je, že Elon Musk na Twitteru zveřejnil, že v nejtemnějších dnes Modelu 3 oslovil Tima Cooka s tím, že by Apple mohl odkoupit automobilku Tesla, navíc za jednu desetinu její nynější ceny. Tim však setkání odmítl.

Projekt má na starosti viceprezident společnosti Doug Field, kterého si Apple již dříve přetáhl z automobilka Tesla. 

Projekt má na starosti viceprezident společnosti Doug Field, kterého si Apple již dříve přetáhl z automobilka Tesla. 

Apple podle všeho experimentuje s lithium-železo-fosfátovými bateriemi. Jeho auto má jezdit samo a používat technologie i od externích dodavatelů. Výroba samotného elektromobilu by pak také měla probíhat mimo výrobní závody značky. Ostatně vedle telefonů a počítačů by asi automobil nemohl vznikat.

Apple podle všeho experimentuje s lithium-železo-fosfátovými bateriemi. Jeho auto má jezdit samo a používat technologie i od externích dodavatelů. Výroba samotného elektromobilu by pak také měla probíhat mimo výrobní závody značky. Ostatně vedle telefonů a počítačů by asi automobil nemohl vznikat.

S oznámením přišla agentura Reuters, podle které Apple oživil šest let starý Project Titan. S uvedením vozu na trh si dá Apple čas především kvůli vývoji vlastní technologie baterií, od které si slibuje to, čeho chtějí dosáhnout výrobci elektromobilů po celém světě - vysoce výkonné baterie s nízkou cenou pro všechny řidiče.

S oznámením přišla agentura Reuters, podle které Apple oživil šest let starý Project Titan. S uvedením vozu na trh si dá Apple čas především kvůli vývoji vlastní technologie baterií, od které si slibuje to, čeho chtějí dosáhnout výrobci elektromobilů po celém světě - vysoce výkonné baterie s nízkou cenou pro všechny řidiče.

Některé patenty spojené s automobilovým průmyslem  si již nechal zaregistrovat , ale nic bližšího zatím nevíme. Můžeme tak jen zatím vtípkovat, jestli bude součástí balení auta i nabíjecí kabel.

Některé patenty spojené s automobilovým průmyslem si již nechal zaregistrovat, ale nic bližšího zatím nevíme. Můžeme tak jen zatím vtípkovat, jestli bude součástí balení auta i nabíjecí kabel.

Zajímavé je, že  Elon Musk  na Twitteru zveřejnil, že v nejtemnějších dnes Modelu 3 oslovil Tima Cooka s tím, že by Apple mohl odkoupit automobilku Tesla, navíc za jednu desetinu její nynější ceny. Tim však setkání odmítl.
Projekt má na starosti viceprezident společnosti Doug Field, kterého si Apple již dříve přetáhl z automobilka Tesla. 
Apple podle všeho experimentuje s lithium-železo-fosfátovými bateriemi. Jeho auto má jezdit samo a používat technologie i od externích dodavatelů. Výroba samotného elektromobilu by pak také měla probíhat mimo výrobní závody značky. Ostatně vedle telefonů a počítačů by asi automobil nemohl vznikat.
S oznámením přišla agentura Reuters, podle které Apple oživil šest let starý Project Titan. S uvedením vozu na trh si dá Apple čas především kvůli vývoji vlastní technologie baterií, od které si slibuje to, čeho chtějí dosáhnout výrobci elektromobilů po celém světě - vysoce výkonné baterie s nízkou cenou pro všechny řidiče.
6
Fotogalerie

Apple svůj vůz jen tak neudělá. Podívejte se, jak by mohl vypadat

Apple odstavil projekt vlastního automobilu na vedlejší kolej. Jak byl ale takový vůz vypadal, pokud by se vzhled nechal inspirovat populárními produkty značky?

Od první zmínky o Apple Car uběhla už spousta času a společnost s nakousnutým jablkem v logu svůj automobil stále nepředstavila. A co víc, projekt je aktuálně na vedlejší koleji a podle zástupců firmy prochází jakýmsi "restartem". Nikdo tedy neví, jestli vůbec někdy spatří světlo světa.

Na webu Click Mechanic se přesto nyní objevila pětice designových návrhů toho, jak by Apple Car v případě realizace mohl vypadat. Jednotlivé varianty jsou inspirovány těmi nejpopulárnějšími elektronickými výrobky společnosti.

Autor se při tvorbě grafických návrhů inspiroval prvním stolním počítačem Applu z rodiny Macintosh - modelem 128K. Dále pak oblým iMacem G3, Power Macem G5, Macbookem Air, a konečně nejnovějším iPhonem 7.

02.jpg06.jpg05.jpg04.jpg03.jpg01.jpg

Doporučujeme

Články odjinud