Apple chce své auto představit v roce 2019. Samo ještě jezdit nebude

Plány společnosti Apple jsou vždycky tajné a projekt prvního auta této firmy není výjimkou. Přesto se sem tam nějaká informace ven dostane. Například The Wall Street Journal uvádí, že Project Titan, jak se celý projekt prvního auta společnosti Apple jmenuje, přijde na trh už v roce 2019.

Respektive by měl přijít. Vývoj je teprve na začátku. Apple zjistil, že mu nestačí ani tým 600 inženýrů a bude muset počet lidí pracujících na projektu zhruba ztrojnásobit.

Život řidiče | Bezpečnost | Technika | Statistiky

Autonomních vozů se překvapivě nejvíc bojí ženy, ukázal průzkum

O prvním autě Applu se ví, že bude plně elektrické a možná bude založeno na BMW i3, neboť spolu obě společnosti jednají o dlouhodobé spolupráci. BMW by mohlo poskytnout aspoň základní architekturu vozidla.

Zpráva ale také mluví o tom, že auto od Applu nebude prozatím schopné samo řídit. Autonomní vozidlo je sice v dlouhodobém plánu společnosti Apple, ale první počin bude podle všeho vyžadovat řidiče.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek