Ani speciální Evoque, ani Bowler. Milner představil model LRM-1

V posledních dnech prosince minulého roku obletěly internetový svět čínské patentové snímky, na kterých byl zobrazen záhadný Range Rover Evoque. Protože je nedoprovázela žádná informace, obcházely tyto obrázky pouze dohady a spekulace. Někteří tipovali nový Bowler, jiní dokonce hádali speciální Evoque, který by se měl prodávat v Číně. Pravda nakonec leží někde trochu jinde.

Testy | SUV | Land Rover

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka

Automobil, který byl k vidění na snímcích, nese jméno Milner LRM-1, přičemž jde o nový závodní speciál tvářící se jako Range Rover Evoque. Jeho základem je trubkový rám a karbonový monokok. Co bude sloužit k pohonu, o tom rozhoduje přání zákazníka.

Byznys

Bowler chystá závodní speciál pro běžný provoz. Cena? Přes 4 miliony

Tento první exemplář dostal klasiku v podobě pětilitrového přeplňovaného osmiválce z dílny Land Rover. K dispozici tak řidič má parametry 550 koní a 680 Nm. Motor spolupracuje se šestistupňovou sekvenční převodovkou.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Land Rover Range Rover Evoque 2.179
Rok výroby: 2011
Stav: 63 771 km
Cena: 620 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků