Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon

Už víme, co na blížící se tuningové setkání přiveze Volkswagen a Škoda, pozadu ovšem nezůstane ani třetí koncernová značka Seat.

Ve Španělsku připravili hned několik novinek, přičemž tou nejostřejší je upravený Seat Leon určený na závodní okruhy. Leon Cup Racer vychází z pětidveřového provedení a kromě kompletního body-kitu dostal také rozchod větší o 40 centimetrů. Kompletně jiná je samozřejmě také aerodynamika auta tak, aby byl zajištěn co nejlepší přítlak.

První svezení | Seat

Seat Leon 2013: první jízdní dojmy

Protože jde o závodní auto, v interiéru najdeme jen to nejnutnější a chybět nesmí ani bezpečnostní klec. Pohon má na starost přeplňovaný dvoulitr naladěný na 330 koní a 350 Nm. Základem je šestistupňová převodovka DSG, kterou lez nahradit sekvenční převodovkou navíc doplněnou o samosvorný mechanický diferenciál. Cup Racer by se měl příští sezonu objevovat v různých seriálech na různých okruzích. Počítá se i s nasazením jedna-šestky a působení v seriálu WTCC.

Seat

Seat Ibiza FR TDI: čipera pro spořivé

Závodní Leon doplní také závodní Ibiza Trophy. V tomto případě je použita přeplňovaná jedna-čtyřka s výkonem 200 koní. Ta spolupracuje se sedmistupňovým DSG a ani tady nechybí mechanický samosvorný diferenciál. Třetím do party bude Ibiza FR s paketem 10-Year. Ten obsahuje sedmnáctipalcová kola kombinující černou a stříbrnou barvu, střešní spoiler nebo prahové nástavce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Seat Leon 1.197
Rok výroby: 2013
Stav: 28 994 km
Cena: 195 000 Kč
Seat Altea 1.968
Rok výroby: 2004
Stav: 235 078 km
Cena: 69 000 Kč
Seat Alhambra 1.896
Rok výroby: 2004
Stav: 172 283 km
Cena: 80 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků