Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon

Už víme, co na blížící se tuningové setkání přiveze Volkswagen a Škoda, pozadu ovšem nezůstane ani třetí koncernová značka Seat.

Ve Španělsku připravili hned několik novinek, přičemž tou nejostřejší je upravený Seat Leon určený na závodní okruhy. Leon Cup Racer vychází z pětidveřového provedení a kromě kompletního body-kitu dostal také rozchod větší o 40 centimetrů. Kompletně jiná je samozřejmě také aerodynamika auta tak, aby byl zajištěn co nejlepší přítlak.

První svezení | Seat

Seat Leon 2013: první jízdní dojmy

Protože jde o závodní auto, v interiéru najdeme jen to nejnutnější a chybět nesmí ani bezpečnostní klec. Pohon má na starost přeplňovaný dvoulitr naladěný na 330 koní a 350 Nm. Základem je šestistupňová převodovka DSG, kterou lez nahradit sekvenční převodovkou navíc doplněnou o samosvorný mechanický diferenciál. Cup Racer by se měl příští sezonu objevovat v různých seriálech na různých okruzích. Počítá se i s nasazením jedna-šestky a působení v seriálu WTCC.

Seat

Seat Ibiza FR TDI: čipera pro spořivé

Závodní Leon doplní také závodní Ibiza Trophy. V tomto případě je použita přeplňovaná jedna-čtyřka s výkonem 200 koní. Ta spolupracuje se sedmistupňovým DSG a ani tady nechybí mechanický samosvorný diferenciál. Třetím do party bude Ibiza FR s paketem 10-Year. Ten obsahuje sedmnáctipalcová kola kombinující černou a stříbrnou barvu, střešní spoiler nebo prahové nástavce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Seat Leon 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 130 519 km
Cena: 250 000 Kč
Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 165 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků