Ani omlazená Mazda6 nepřináší zásadní změny

Seznam kapitol
  1. Facelift pro Mazdu6
  2. Fotogalerie: Mazda6

Stejně jako v případě omlazeného SUV Mazda CX-5 i faceliftovaná Mazda6 prošla jen velmi drobnými změnami, které se dotkly hlavně přední části vozu. Hlavní novinky se opět odehrávají v interiéru a stejně jako u CX-5 i sem se nastěhovala elektronická parkovací brzda. Uvolnilo se tak místo pro objemnější schránku a držák nápojů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stejně jako u SUV CX-5 je nová především palubní deska z lepších materiálů a centrální konzola s elektronickou parkovací brzdou a větším úložným prostorem

Nové jsou rovněž materiály na přístrojové desce a třeba i potahy sedadel. Na fotkách sice vidíme pravděpodobně nejluxusnější provedení, ale i základní výbavové verze dostanou hodnotnější a kvalitnější materiály a hlavně lepší akustickou izolaci.

Testy | Design | Kombi | Mazda

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Motorizace evropské verze Mazdy6 zřejmě pojedou dál bez výraznějších změn na výkonu nebo charakteristice. Očekávejme jen plnění emisní normy Euro 6 a zase o nějaký ten gram nižší emise CO2 a sníženou spotřebu paliva.

Opět si počkejme na český ceník, co všechno se nakonec ve faceliftované Mazdě6 objeví. Změny se samozřejmě budou týkat i karoserie kombi.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro Mazdu6
  2. Fotogalerie: Mazda6
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 140 160 km
Cena: 165 000 Kč
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 104 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 76 270 km
Cena: 210 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků