Ani omlazená Mazda6 nepřináší zásadní změny

Seznam kapitol
  1. Facelift pro Mazdu6
  2. Fotogalerie: Mazda6

Stejně jako v případě omlazeného SUV Mazda CX-5 i faceliftovaná Mazda6 prošla jen velmi drobnými změnami, které se dotkly hlavně přední části vozu. Hlavní novinky se opět odehrávají v interiéru a stejně jako u CX-5 i sem se nastěhovala elektronická parkovací brzda. Uvolnilo se tak místo pro objemnější schránku a držák nápojů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stejně jako u SUV CX-5 je nová především palubní deska z lepších materiálů a centrální konzola s elektronickou parkovací brzdou a větším úložným prostorem

Nové jsou rovněž materiály na přístrojové desce a třeba i potahy sedadel. Na fotkách sice vidíme pravděpodobně nejluxusnější provedení, ale i základní výbavové verze dostanou hodnotnější a kvalitnější materiály a hlavně lepší akustickou izolaci.

Testy | Kombi | Design | Mazda

Test Mazda 6 Wagon 2,2 D A/T: středostavovská rarita

Motorizace evropské verze Mazdy6 zřejmě pojedou dál bez výraznějších změn na výkonu nebo charakteristice. Očekávejme jen plnění emisní normy Euro 6 a zase o nějaký ten gram nižší emise CO2 a sníženou spotřebu paliva.

Opět si počkejme na český ceník, co všechno se nakonec ve faceliftované Mazdě6 objeví. Změny se samozřejmě budou týkat i karoserie kombi.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro Mazdu6
  2. Fotogalerie: Mazda6
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků