Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

24 komentářů

fravic
3. října • 23:31

no par alf jsem mel a zavady?tak ty měli W, skodovky a vůbec koncern:))

josehko
4. července • 22:24

2 poznámky k alfe:
1. už aspoň 10 rokov pravidelne počuť reči, ako Alfa-Romeo bude predávať státisíce automobilov, ako dramaticky zvýši produkciu a ďalšie bla bla bla. A už 10 rokov sa nedeje skoro nič.
2. dizajn Alfy je zaujímavý, keď je model nový; desaťročná Alfa bohužiaľ vyzerá ako cigánske auto z vrakoviska... To už jednotkové Fábie vyzerajú v tomto veku lepšie... O Octávkach ani nehovorím.

Mirek
15. července • 8:58

k bodu 2...? naprosto nechápu co to je za blábol... ve skutečnosti je to přesně naopak.. dle reakcí lidí na moji 14 let starou Alfu 147. Kolega co má stejně starou Audi A4 si myslel že mám mnohem novější auto... prostě na alfě ta léta nejsou vůbec znát... stejný zkušenosti jsem měl i s předchozí 155kou... a to jsem si tehdy myslel jaký to nemám vrak... Fabii a Octavii z té doby nehodnotím... ta auta se mi nikdy nelíbila ani jako nová... natož po letech...

952
2. července • 18:30

Vidím pro Alfu čtyři pilíře úspěchu, které musí mít pevné:- 100% italský design a technika: u 952 vypadá, že splnili a Giorgio platforma už jezdí i v mulách velkého SUV, dá se předpokládat, že splní i u nadcházejících modelů
- dobré odbytové zázemí v USA: splnili, po 159 první Alfa současné doby připravená pro U.S. trh + mají showroomy Chrysleru
- cenová politika: u 952 jsem viděl dvě předpokládané startovací ceny, €27k a €47k. V USA problém nevidím, v Evropě ta vyšší hranice základního modelu může představovat problém.
- marketing: musí povznést závodní historii značky, vrátit se do závodů sedanů, dobrá reklama poukazující na tradiční italské automobilové hodnoty (zatím se moc neví)

Volker Andronetti
1. července • 19:45

Vskutku "fundované názory" tady čtu , asi povětšinou od majitelů čtyřkových golfů s lopatou na sníh na zadku, AR asi nepatří úplně k vzozorné spolehlivosti na jakou jseš zvyklý u jiných automobilek, ale kvůli spolehlivosti se AR nikdy taky nekupovala... AR je spíše životní postoj, je to esence automobilismu podobně jako Mercedes-Benz, BMW, aj. osobně jsem za každý nový model AR šťastný, i když zcela na rovinu ruku na srdce, snem AR ani cílem je nebýt houskami na krámě jako je VW, na to jejich oddělení už také dávno příšlo. Marketingová strategie a filosofie značky jdou zcela opačným směrem. Jsem majitelem dvou AR 159, což bylo samo o sobě vynikající auto, pravda občas něco nezafungovalo, ale to prostě k AR patří, auto najezdilo 170tis. bez výraznějších problémů, ale chápu, že germanizovaný český motorista si do hrdé italské značky vždy s chutí a většinou bezdůvodně a větších znalostí kopne a co je nejhorší, jde si pro "auto" do Nošovic. Tohle je mimořádně smutné, alespoň z mého pohledu. :-D

J
2. července • 12:32

Ake zavady si mal konkretne? Pytam sa uplne vazne, zaujima ma ake su ine Alfy. Ja uz mam novu z 2010 a skoro nic sa tam neodchadza - len drobne zavady, tych nie je malo. Ale zasadnejsie veci zatial 130t km funguju bez problemu.

mpolan
2. července • 8:47

V klidu, ony ty německé střepy jsou podobně poruchové jako ostatní, akorát se tu o tom nemluví. Sem tam problikávající kontrolky nebo nefunkční elektronické vychytávky jsou vidět při jízdě, takže otravují život. Ale jsou to věci, se kterými se dá dojet. U německých aut je neuvidíme, tam se neděje nic, až najednou... nejede. Řetězy, těsnění pod hlavou, hliníkové díly náprav, váhy vzduchu... bylo toho za tu dobu málo? Ovšem to asi nejsou závady, to je normální opotřebení, závada je to jen u italských a francouzských aut...

andrejlm
2. července • 9:10

Hej, najlepšie keď majiteľ nemeckého auta obhajuje spolahlivosť....nepokazilo sa za 100tis absolútne nič!! Len bežná údržba...( a vymenuje polku pohonného ústrojenstva)

*&ᡜ-**3*/*4
2. července • 9:57

Ale panove! K cemu hned tolik vzruseni? Svet automobilismu je stale jeste podstatne barevnejsi nez nektere jine 'popapularni' odvetvi, napriklad chytrolini-telefony a tablety.Faktem skutecne je, ze trh se orientuje predevsim na auta, jez se daji lehce a predevsim levne vyrobit a rychle sejdou. Nicmene, i clovek, jez radeji auto, ktere dobre jezdi, neni zcela ztracen.Myslim, ze vlastnictvi nemeckeho Wagenu se s laskou k AR nevylucuje. Verim, ze inteligentni clovek dokaze rozlisovat vice faktoru nez jen 'spolehlivost', stejne jako dokaze prohlednout vykutalene marketingove reci.

Libor
1. července • 13:07

Neznám nikoho, kdo si koupil jednou Alfu, aby si ji koupil ještě i po druhý.
Všichni co znám, že si koupili Alfu (cca 8 lidí) toho hodně brzo a velmi hořce litovali.
Vždycky, když vidím jenom kolem projet někoho v Alfě, tak ho hrozně moc a upřímně lituju. A říkám si v duchu "chudák ..."
A co jsem zaregistroval i řidiče všech těch Alf, tak všichni měli při řízení velmi smutný výraz. Ani veselý, ani neutrální (jako většina řidičů), ale opravdu velmi smutný.
Co tak slýchávám od zoufalých majitelů alf, tak platí pravidlo, že i to co se nemůže podělat, to se v alfě 100% podělá.
No nedivím se analytikům. Asi jich pár alfou už alespoň jednou jelo.

Martin
3. srpna • 20:08

Je vydet ze jsi v alfe nikdy nejel takove keci ja bych ji za nic nevymenil

Tonda
5. července • 11:11

Ahoj,
tak tvojemu názoru opravdu nerozumím.
Mám Alfu 159 a 147,nemám jedinej problém a jízda to je nádhera oproti koncernu se to nedá srovnat . A smutný to nevím ,já si jízdu užívám a naopak se směju těm blbům co si pořídili Fobii nebo Oktávku a snaží se závodit ,blbové.
Tonda:-D

El_companero
1. července • 19:54

... čo k tomu povedať... snáď len, že pochybujem, že ste niekedy alfu pilotoval :-D mal som 164, 2x166 (hlavne 2.0 V6TB bola neskutočná) a teraz 159 TBI TI a hoci som šoferoval kopec iných áut pocit ktorý v človeku vyvoláva alfa je neskutočný a nedá sa so žiadnym štandardne predávaným autom porovnať...
Takže nakoniec ja lutujem teba...

Bohouš
1. července • 16:29

Nevím, koho znáš kdo si koupil Alfu a kdo si koupil olítaný vrak Alfy. Já mám, vlastně měl, od roku 1999 166 naftovou 2,4, v roce 2005 jsem ji při 180000 km nechal holce. Ta na ní má dodnes asi 310000 km. Vyměnil jsem ji za GT 3,2 benzín. Po roce jsem ho nechal synovi a koupil benzínovou 3,2 Breru. Kluk má na GTéču 270000 km, já už tolik nejezdím, tak mám jenom 240000 km. Další jsem si nekoupil ne proto, že bych Alfu už nechtěl, ale proto, že velká není. Vůbec nemám pocit, že bych si připadal jak chudák, protože jezdím v Alfě.

*(613asd67GGsfdfd-///314-
1. července • 16:01

Ja takoveho cloveka znam. Ihned potom, co namotal tu svou 156 o strom, koupil dalsi. Mel v tom jasno, nic jineho proste nechtel.Jednou mi rikal, ze Alfa skutecne je tak poruchova, jak se rika. Proto je to, podle nej, spise auto pro nadsence, kteri maji vlastni dilnicku a dokazi si leccos opravit sami, nez spotrebni material pro masy. Podle nej Alfa vyzaduje vcelku dost servisni pece a specifickych znalosti, coz je v primem rozporu s filosofii dnesni doby.Alfy byly odjakziva srdcovky pro radost. Merit hodnotu takovych aut spolehlivosti, je stejne blahove, jako poridit si dite a pak remcat, ze stoji penize.

J
2. července • 12:25

S tymi novymi Alfami to uz tak zle nebude. Radil by som ich medzi priemer. Giulietta skoncila vcelku dobre aj v TUV prieskume a moja osobna skusenost to potvrdzuje.
Zase stratili nieco zo svojej charizmy..... skoda.

ello
1. července • 15:29

Ale Libor no tak.....AR je diagnoza v tom dobrom slova zmysle.Design je sice vec pohladu,ale väcsinou sa paci.Ostatne priaznivci AR moc neriesia.Beru ju taku aka je.A zeby boli s toho smutny,to si myslim,ze sa mylis....

Autař
1. července • 15:10

Opravdu nevím, kam na takové bláboly chodíš. Například já vlastním Alfu od roku 2003 a je to prozatím to nejspolehlivější auto, jaké jsem kdy měl. A už když si pro ni jdu do garáže, tak mám pusu od ucha k uchu!:-) Že si někteří Čecháčci po revoluci dotáhli olítané vraky AR a nebo do novějších modelů této značky lili nevhodný řídký olej, nebo jtěm autům šlapali na krk za studena, to je jen jejich blbost!

andrejlm
1. července • 17:48

Ja mám po revolúcii dotiahnutú 75ku a som maximálne spokojný...aby nie...

epo_
1. července • 14:19

A ty si uz sedel v nejakej?

Ondraas
1. července • 14:19

chudák seš ty! Já jsem si první Alfu koupil ještě ve škole a od té doby se po jiných autech nedívám a teď mám již třetí. Neříkám, že v současnosti válcují konkurenci v technice nebo prodeji, ale k jejich nádhernému designu nemůže konkurence ani přičichnout.Podívej se na forum kolik je tam fandů a žádný z nich na ni nedá dopustit. Smutný výraz se asi odráží od tvého čelního skla na nějaké htp fabii, když tě předjíždí splašenej Ital :-)

Marty
2. července • 11:07

Kolik z těch lidí na alfa foru a alfa klubu si jí koupili novou? 10? Všichni ostatní maj ojetiny

Jig
1. července • 12:03

To že analytici Alfě nevěří, neznamená že toho nedosáhne. Ač to bude sakra těžké. Záleží na ostatních modelech pro USA hlavně ten větší sedat na SUV. Dealerskou síť díky Jeepu a Chrysleru mají ready. Hodně to ovlivní cenová politika... to u nich vidím jako velkou slabinu.

Marty
2. července • 11:06

Ještě kdo bude tu Alfu v USa kupovat, když jí tam zná tak 5 000 lidí. To je na USA trochu málo:-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud