samozřejmě že po nákladném vývoji M156 ten motor nepřestanou dělat.Zůstane dál v C63 sedanu, v kupé bude s MCT převodovkou (ideální kombinace IMO),a biturbo bude v S, CL .Jednak by se asi nevešlo bez úprav do C, a taky aby odlišili výkonově/imidžově vyšší řady od nižší.Určitě bych nechtěl biturbo, co kvůli spotřebě bude vypínat motor při zastavení :-/
... heslo, ktere razim uz od stredni skoly a nikdo to ne a ne pochopit. Motor bez turba mozna neni tak ucinny, ekologicky a dovi co jeste, ale zato je temer neznicitelny (mensi namahani soucastek atd.) Ve spojeni s automatem, kdy si motor s prevodovkou popovida je to dokonalost :-)
+1 B-]
vykonne auta turba nepotrebuju. Pri maloobjemovych motorch som za, ale pri velkych je to zbytocnost. Neviem si predstavit situaciu, kedy by som potreboval 800 koni a nestacilo by mi tych 570 :-) Nahanackami za vykonom sa len chlapi pretekaju, kto koho precura, prakticky vyznam to nema
zajimavy pohled, pak tedy mi staci 70 koni, pokud mas vice, pak si jenom lecis komplex z maleho pindoura...
Ale taky je mozny, ze ty mas megapindoura a potrebujes si nizsim vykonem vylecit komplex z toho, ze se ti nekam nevejde, hm?
to je samozrejme zajimava dedukce, ale mega pindiky lze najit u majitelu jeste slabsich vozu ;) ja jsem vuci nim jenom slaby odvar
Aspon niekto...alebo posledna lastovicka!
k cemu to je dobre, ze to zustane atmosfericke? mimo pocit, ze to je na trhu, ale stejne si to nekoupis?
Na trhu jsou stále ještě asijský auta, který týhle přiblblý mánii nepropadla a doufám, že se tak nestane. Mluvim o spotřebních vozech.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.