AMG se vrací k šestiválcům, nejprve ho dostane Mercedes SLC

7 komentářů

Sir CHerokee
30. listopadu • 11:44

Tak tím to zabili. - nebude tam atmosférický mtor (ani jeden)
- nebude tam ani V8
- budou tam 2 turbajupí 3-[:-O:-/Za mě SLK 350 a zvlášť 55 byli nejzajímavějšími evropskými kabriolety. Škoda.

OnlyTruth
30. listopadu • 12:28

V8cky je aj mne luto , ale ber tak ,ze s dvoma turbami bude vykonejsie pruznejsie aj ked pre tychhto zakaznikov nezaujimave ale aj nizsia spotreba , no a ked sa odvolvaju kazdy na atmosferu ,treba brat na vedomie, ze mercedes to robi pre ludi, ktory si to kupuju ako nove, nie ako 10-15rocne s 350tis km stocene , a myslim ,ze 4-6rokov je dlzka prveho majitela ak nie menej a za ten cas by som netipoval, ze da viac ako 100tis km s vykendovym autom

Sir CHerokee
30. listopadu • 14:10

Já jsem měl atmo V6 - SLK 350 a ten motor byl skvělý. Krásný zvuk...nejen z výfuku, ale přímo z pod kapoty. To žádné turbo neumí, protože se musí odizolovat (syčení turba). SLK je nejméně poruchovým mercedesem vůbec...právě dost možná pro konstrukční jednoduchost afmo motorů. Velká škoda, to auto bylo skvělé. Pro mě je tím nezajímavé. Btw. nižší spotřeba u turbovaných motrů je iluze, já s tím V6 jezdil za pod 8 litrů.

OnlyTruth
30. listopadu • 17:11

To ti verim s SLK som nejazdil moc ale ja som mal w204 C class a teraz mam w205, no sice to je 4valec turbo ale poviem ti pravdu ,ze mne sa lubi ked turbo syci, ja to zboznujem u kazdeho auta :D ale to je vec nazoru , takisto atmosfera V6 je parada, ktoru nehovorim ,ze by som nebral, ale ked si zoberem ze novy 4valec s turbom da taky vykon a ked sa krotim som dal spotrebu 4,8 :D co sa na benzin vobec nezda , a pri santeni a smykoch si to od 7-8l nevypyta nikdy viac , ale rozumiem caru atmosfery, takze neberte ma tak ,ze som proti tomu

Sir CHerokee
30. listopadu • 21:10

Nejlepší by byl výběr.... a ne ekologický diktát.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
manga
1. prosince • 10:09

On by tu atmosféru nikdo moc nekupoval :/ pamatuju, jak to bylo v 5er, kdy tam nechali jeden atmo R6 (myslím, že to byl 28i) a jeho prodeje byly oproti turbu mizivé... Možná to bylo i menším výkonem, kdy na 5er bylo nějakých 160kW málo, nevím. Ale to nářky po atmosférách jsou obecně záležitostí autofór a ve skutečnosti majitelé ocení zátah turba...Mno ale alespoň u Z4 ta atmosféra zůstat mohla, alespoň jeden motor (30i). U SLK to je skoro jedno, to je stejně auto pro ženy nebo kadeřníky a V6 zase nějak úžasnej zvuk nemá, vidlicový má být až osmiválec a výš ;) :D

Sir CHerokee
1. prosince • 13:02

Tak zákazníci 5er jsou něco trochu jiného. Nářky nejsou zbytečné, proto se daří třeba mazdě a roste hlad po atmosférách - Ameriky. Proto tady ford začal prodávat mustanga a mnohem více jde V8. U aut pro radost je to poměrně důležité. Vidíš a já jsem Harleyář a SLK jsem si skutečně užíval. Při srovnání mi přišlo lepší než Z4 a ty dva atmo motory, co tam doteď byly, byly luxusní. Ale BMW sporťáky už neumí, bohužel. To už je jen samý turbo tříválec, umělé zvuky do kabiny a elektrospotřebiče. Snad nám tedy zůstane aspoň ta možnost pořídit ještě pořádné auto v podobě Amerik.

Doporučujeme

Články odjinud