AMG pracuje na novém třílitrovém šestiválci. Dostane elektrické turbo

AMG proslulo zejména objemnými motory V8 a V12, ovšem doba takovýmto pohonným jednotkám příliš nepřeje. Navíc se stále se zvětšujícími prodeji vysoce sportovních derivátů je nutné přemýšlet také nad celkovými emisemi, proto i takto vyhraněné sportovní divize zmenšují objem svých motorů.

Zajímavosti | Video | Mercedes-Benz

Video: Z nuly na 300 km/h za 33,53 vteřin. To je Mercedes-AMG E63 S

Tobias Moers, šéf divize Mercedes-AMG, se na probíhajícím autosalonu v Šanghaji nechal slyšet, že AMG vyvíjí zcela nový řadový šestiválec, který se stane základním kamenem nové strategie pohonných jednotek s logem AMG. Nový třílitrový agregát bude vybaven elektrickými turbodmychadly a systémem ISG (Integrierter Starter-Generator) a jeho výkon má být srovnatelný s klasickým V8.

Moers také prohlásil, že nový motor bude vybaven 48voltovou elektronikou, která je kompatibilní s novou generací elektronických turbodmychadel a hybridních systémů, na kterých AMG pracuje společně s mateřskou společností Mercedes. AMG rovněž investovala nemalé peníze do vývoje elektrického sportovního vozu, který by se měl stát budoucností vysokovýkonných automobilů.

Premiéry | Mercedes-Benz | Design

Mercedes-AMG odhalil první fotku chystaného GT4, konkurenta Panamery

Nový řadový šestiválec se objeví nejspíš už v derivátech příští generace Mercedes třídy E.

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků