„Americký” VW Passat: nová generace i na prvních videích

Volkswagen nám v posledních měsících připravil pár menších zklamání. Nejprve loni v Paříži představil novou generaci Passatu, která ale není technicky nová prakticky vůbec a její design je nápaditý asi jako šedá kravata. Po vlně rezervovaných reakcí VW přispěchal s tím, že má v záloze ještě americkou verzi vozu, tehdy označovanou jako NMS, která bude docela jiným vozem. Ta se nakonec představila tento týden v Detroitu a bylo to opět zklamání - tento automobil je úplně jiný leda svou délkou a rozvorem náprav, na pohled je od evropské varianty takřka k nerozeznání. A co více, jmenuje se nakonec úplně stejně, Passat...

Ať už kroky Volkswagenu hodnotíte jakkoli, můžete se společně s námi podívat „americkému” Passatu ještě jednou na zoubek. Automobilka totiž krátce po premiéře vypustila do éteru i oficiální video a také první reklamu pro americké zákazníky. Klíčové sdělení reklamního spotu je poněkud nečitelné (že by snad VW chtěl, aby byl vůz přezdíván „dělová koule z Wolfsburgu?”), video pro média už ale podává vcelku obvyklý ucelený pohled na vnější i vnitřní provedení vozu a také na jeho vzezření při jízdě.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků