Americký supersport Rezvani Beast má 500 koní a jen 743 kg

Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast

Je tomu zhruba rok, co americká miniautomobilka Rezvani představila svůj nový model Beast. V zásadě jde o přestavbu Arielu Atom, takže máme co do činění s lehkým sporťák o velmi neslušném výkonu. Nyní se na silnice dostává produkční verze a tady jsou první oficiální informace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Společnost Rezvani Motors na podvozku a šasi Arielu Atom důkladně zapracovala, pro potřeby konstrukce bylo nutné některé části ještě zesílit. Produkční auto tak má, včetně povinné americké výbavy, hmotnost 743 kg. To je sice víc, než původně udávaných asi 670 kg, ale i tak by to mohlo stačit. Například uvnitř jsou karbonové sedačky a karbonový volant, který prý s hmotností jen 300 g váží méně než volant současné F1.

Technika | Sportovní auta | Příslušenství | Fascinace | Premiéry | Ostatní značky

Ariel Atom 3.5R: bestie ještě bestiálnější, „stovku“ zvládne za 2,6 s

K pohonu slouží kompresorem a turbem přeplňovaný čtyřválec 2,4 l, který na zadní kola přes klasický manuál (můžete mít ale i poloautomatickou sekvenci) posílá výkon 507 koní. Díky tomu Rezvani Beast zrychlí na stovku za méně než tři sekundy a rozjede se na 265 km/h. Není to moc, ale auto má krátké odstupňování převodovky.

Cena této okruhové Bestie, která ale dostala i značky, je 165 000 dolarů (4 125 000 korun) a postavit jedno auto trvá prý osm až dvanáct týdnů při současném množství objednávek.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 75 406 km
Cena: 133 000 Kč
Mini One 1.397
Rok výroby: 2008
Stav: 101 723 km
Cena: 115 000 Kč
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 84 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků