Americký supersport Rezvani Beast má 500 koní a jen 743 kg

Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast

Je tomu zhruba rok, co americká miniautomobilka Rezvani představila svůj nový model Beast. V zásadě jde o přestavbu Arielu Atom, takže máme co do činění s lehkým sporťák o velmi neslušném výkonu. Nyní se na silnice dostává produkční verze a tady jsou první oficiální informace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Společnost Rezvani Motors na podvozku a šasi Arielu Atom důkladně zapracovala, pro potřeby konstrukce bylo nutné některé části ještě zesílit. Produkční auto tak má, včetně povinné americké výbavy, hmotnost 743 kg. To je sice víc, než původně udávaných asi 670 kg, ale i tak by to mohlo stačit. Například uvnitř jsou karbonové sedačky a karbonový volant, který prý s hmotností jen 300 g váží méně než volant současné F1.

Technika | Sportovní auta | Fascinace | Příslušenství | Premiéry | Ostatní značky

Ariel Atom 3.5R: bestie ještě bestiálnější, „stovku“ zvládne za 2,6 s

K pohonu slouží kompresorem a turbem přeplňovaný čtyřválec 2,4 l, který na zadní kola přes klasický manuál (můžete mít ale i poloautomatickou sekvenci) posílá výkon 507 koní. Díky tomu Rezvani Beast zrychlí na stovku za méně než tři sekundy a rozjede se na 265 km/h. Není to moc, ale auto má krátké odstupňování převodovky.

Cena této okruhové Bestie, která ale dostala i značky, je 165 000 dolarů (4 125 000 korun) a postavit jedno auto trvá prý osm až dvanáct týdnů při současném množství objednávek.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rezvani Beast
  2. Fotogalerie: Rezvani Beast
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků