Americký Ford Mondeo skutečně dostal sportovní verzi se šestiválcem

Ford Fusion, který je americkým příbuzným evropského Mondea, prošel menším faceliftem. Dostal šestiválec a detekci výmolů v silnici.
Seznam kapitol
  1. Ford Fusion V6 Sport AWD
  2. Fotogalerie: Ford Fusion V6 Sport AWD

Pod označením Ford Fusion V6 Sport AWD nyní najdete omlazenou americkou verzi „našeho“ Mondea, na kterou si ale musíme v Evropě nechat zajít chuť. Facelift amerického Mondea (Fusionu) se dotkl přední části, interiéru a samozřejmě také výbavy a motorizací.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Fusion (u nás známý jako Mondeo) prošel drobným faceliftem. Vznikla i „sportovní“ verze V6 Sport AWD s motorem 2.7 EcoBoost a výkonem 325 koní

Pod kapotou amerického Fusionu Sport je totiž šestiválec 2.7 EcoBoost, což znamená přítomnost dvou turbodmychadel, výkon pěkných 239 kW (325 k) a točivý moment 476 Nm. Síla putuje přes automatickou převodovku na všechna čtyři kola. Potvrzují se tak dřívější spekulace o chystané sportovní verzi.

Testy | Kombi | Srovnávací testy | Ford | Volkswagen | Ford Mondeo | Volkswagen Passat

Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi vs. Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI

Zajímavostí je, že model V6 Sport dostal i adaptivní tlumiče se systémem detekce děr v silnici. Má to výrazně snížit intenzitu rázů přenášených do kabiny k cestujícím a do konstrukce auta.

Ford ještě neuvádí dynamické parametry omlazené šestiválcové verze Fusionu, ale odhadujeme zrychlení na 100 km/h za zhruba pět sekund. Nás to ale skutečně moc „trápit“ nemusí, protože tuhle verzi v Evropě nedostaneme. Ehm, kam se posílají stížnosti?

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford Fusion V6 Sport AWD
  2. Fotogalerie: Ford Fusion V6 Sport AWD
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků