Americký Ford Fiesta předčasně odhalen, v nabídce bude i sedan

Pouze dva dny před očekáváným debutem americké verze Fordu Fiesta na autosalonu v Los Angeles, se na internetu objevila řada renderů zachycujících nejen verzi hatchback, ale i sedan, která se u nás (naštěstí) neprodává.

Ford Fiesta, jakožto jeden z neúspěšnějších hatchbacků součanosti, není na starém kontinentu de facto ničím novým, a tak se jen ve zkratce podívejme, v jaké podobě dorazí Fiesta na severoamerický trh. Změn rozhodně není mnoho, ale určitě si jich všimne i ten méně znalý. Výrazné jsou modifikace předního nárazníku a to zejména v oblasti mlhových světel, taktéž můžeme vidět přední masku s „vkusným“ lakovaným doplňkem, který připomíná spíše nějakou úspornou verzi. K dispozici bude ale i jiná verze masky, která ponese více chromu, avšak na přiložených obrázcích ji můžeme vidět pouze na sedanu. Na zadních partiích najdeme modifikace v podobném stylu, takže zde si můžeme všimnout jiných koncových světel a výraznějšího zadního nárazníku.
Jak jsme již zmínili v úvodu, na severoamerickém trhu bude k dispozici i verze sedan, která se k nám alespoň podle předběžných informací nechystá. Podobné kompaktní sedany odvozené původně z hatchbacků nikdy příliš esteticky nepůsobily a jinak tomu nebude ani v případu jinak velmi zdařilé Fiesty. U ní prodloužená záď dokonale pokazila celý dynamický a sportovní dojem.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Ford Fiesta pro USA
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků