Američanům začíná vonět nafta. Dieselů se tu prodává stále víc

6 komentářů

Mioo
23. července • 20:37

Hybridy od Toyoty řeší i problém poruchové a někdy i nekomfortní automatické převodovky a zákazníci jim přibývají. Spotřebu mají stejnou jako papírovou, ale nesmí s tím jezdit idiot co nic neví o funkčnosti systému. Hybridy ostatních značek jsou technicky horší, uznávám.Američani zatím ještě nezažili vyšší servisní náklady dieselu, tak ať si klidně nabijou hubu jako my:-D. Nechci slevu zadarmo.;-)

Gouda
22. července • 10:47

Nic překvapivého. Američani jsou ve spoustě věcech společensky pozadu, v řádu jednotek až sta let. V tomto případě je to cca 15 let.

Radim
21. července • 14:50

Jako kdyby u nás stál benzin 75kč..to je trochu nesmyslné přirovnání..je to sice ca. trojnásobek české ceny před deseti lety ale důležitější je poměr k reálné kupní síle takže si myslím že těch 20kč za litr je asi stejné jako kdyby u nás stál benzín ca. 10-13kč za litr...což pořád není tak zlé..:-)

Sladislav
22. července • 10:32

Ano, přesně jak píše Radim, vychází to kolem 10kč za litr. A ještě se jim to nelibí :)

nornik
21. července • 16:29

Pomer ke kupni sile neni uplne validni ... v US je uplne jina kvalita hromadne dopravy, takze casto ani neni zadna jina rozumna alternativa nez auto/taxi.Dale jejich prumerny rocni najezd je cca 20k km. V EU (rok 2011) to vychazi na cca 10k km a v CR na 7kkm.

Radim
21. července • 17:43

Ale myslím že to co jsi popsal, nehraje v kupní síle roli..jde o to, kolik si za průměrný plat koupí litrů(galonů) benzínu a tím pádem jakou má pro ně hodnotu..a vzhledem k ceně MHD a vlaku v česku, kdy pokud je parkování se vyplatí jezdit na krátké vzdálenosti autem než nárazově kupovat lístky se myslím smaže i ten rozdíl v nutném nájezdu..

Doporučujeme

Články odjinud