Američané vybrali 38 nejbezpečnějších aut. Která to jsou?

50 komentářů

Pavel
10. prosince • 10:42

Redaktor klidně mohl napsat nadpis "Hyundai kraluje bezpečnosti,VW na chvostu". Ale nenapíše,protože víme kdo ho platí.

Kuk Vykuk
10. prosince • 0:18

Teslu zase klasicky vytěsnili :-D

Marex
9. prosince • 20:37

Dobře Subaru a Mazda :-) VW může sice jen tiše závidět, ale ten si to kvantitou vynahradí u oveček v Evropě, když už mu to v USA nejde :-D

ABC
10. prosince • 0:14

Snad každému je jasné, že pro VW není ten trh prioritou proto tam prodává to co tam prodává a kdo komu můžeš závidět prodeje se snad není potřeba bavit, je to přesně naopak..

Perkins
10. prosince • 9:43

Jo a když se hovoří např. o značce Hjundéééé, tak se na to co prodávají v US za káry hledět nesmí.Tady je EU, tady se prodává i30 a síííí apostrof diiii. To, že existuje GENESIS, který by zadupal AUTOUNION do země se v českém rybníčku říkat nesmí. Nejsem majitelem aut koncernu H/K a nikdy nebudu - pro upřesnění. Lojzíci VAGinistický. B-]B-]:-D:-D

Petr
9. prosince • 11:14

Mě spíš zaujalo, že tam má 4 vozy Hyundai, pokud počítám i Genesis G80 a G90. Asi to nebudou zase takový plečky :-)

FRČ
10. prosince • 7:43

Plečky to jsou jen v očích některých českých, moravských a slezských ,,pepíků´´, kteří si nevidí dál, než na špičku svého nosu a nechtějí si připustit, že jsou i jiná, spolehlivější, bezpečnější, komfortnější, zkrátka lepší auta nesrovnatelně větší, celosvětově známější a úspěšnější značky, než jejich milované škodověnky.

k22
9. prosince • 10:54

Chybí mi tam nejlepší auta na světě - Škoda rapid, Octavia, Yeti a Superb. Snad až Zeman pokecá s McDonaldem tak tu křivdu amíci napravěj :-O

milan
10. prosince • 0:27

Asi je to tím, že nejlepší zkrátka nejsou ! Bohužel ! Je to Váš krásnej sen.

tom
9. prosince • 14:11

A kolik se jich tam za rok proda, aby vubec vzniklo povedomi o nutnosti je testovat?

stealth01
9. prosince • 11:03

Já vím, je to vzdor. Takové to, co jsem zažil, když jsem si kupoval trička "anti-nike"
Já z toho ale tak nějak vyrostl.

your.god
9. prosince • 14:17

Tričko Nike - 1.400 Kč
Tričko Anti-Nike - 2.000 Kč:-D:-D:-D

Kalimero
9. prosince • 15:51

Ještě lepší je "NO Phone" :-D

qwertz
9. prosince • 10:59

jakou máte diagnózu?

Kalimero
9. prosince • 15:50

No... je zřejmé jakou máš diagnózu TY :-P

your.god
9. prosince • 14:11

Čtenář českého tisku. Ty lži a manipulace, co na nás valí musejí poznamenat každého.

Neurotic
9. prosince • 10:44

Podle některých komentářů pod články bych čekal, že všechny rozseká Volvo, ale zatím to vypadá, že so rozsekalo při těch nárazech:-D A jelikož ho mají Číňani tak lepší už to nebude:-))

Niemand
9. prosince • 12:40

Aj si ten výpis aut pozeral? Sú tam všetky zabehnuté modely Volva na US trhu(najnovšie chýbajú) A to, že je to zoradené abecedne nerobí Volvo menej bezpečným.

Toky
9. prosince • 14:05

Mne príde sraandovné, že prednedávnom práve IIHS uvádzalo ako pri RAV4 japonci podvádzajú pri bezpečnostných testoch, inak je vystužovaná pravá strana ako ľavá, pretože bočné nárazy sa testujú len z prava (takže tam je podstatne lepšia nárazová ochrana. A teraz tu čítam, že podľa trej istej IIHS je RAV4 na 5. mieste v rebríčku bezpečnosti u malých SUV.
;-)

Niemand
9. prosince • 19:44

Poradie je abecedne. Sú tu uvedené všetky testované auta s najvyššou známkou. S tou RAV4 by ma tiež zaujímalo ako sa to cele vyriešilo. Toyota už v USA tiež platila pokuty a neverím, že toto skočilo len tak.

MV
9. prosince • 19:58

nedelejme si iluze, sam se se ptal na audi Q5 v USA a nemecku jak to je s IIHS overlap testem kde Q5 propadla a support odpovidal velmi vyhybave na otazku : Je konstrukce auta pro US trh a pro evropu shodna nebo odlisna ? Kazdy kdo si da 2+2 dohromady tak vi ze US verze Audi Q5 v overlap testu bude excelovat (pridali pricnik za predni kolo) zatimco zakaznik v evrope je pri tomto typu nehody chraneny hure... obdobne bych to videl u Toyoty - ale to spekuluji nevim jake tovarny rav4 vyrabi a kam se co exportuje.Bezpecnost bude vzdy znamenat hmotnost a ta jak je videt u aut stredni tridy spise ubyva ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
9. prosince • 21:54

Do EU idu RAV4 z JP na US trh neviem. Volva boli s priečnikom aj pred tým aj v EU aj pred zavedením small overlap testu.

David
9. prosince • 11:05

Mitus o bezpecnosti volva stale pretrvava, je to ovsem opravdu jenom mitus. Sam mam volvo s 80 ale opravdu neni lepsi nez bmw, audi nebo mercedes.

dpcstb
9. prosince • 21:45

pozri si napr testy s malym prekryti. volvo je stale o level vyssie ako vsetci ostatni. a volvo malo dobre vysledky uz aj v tedy, ked nemecke premiovky testom ledva prechadzali(co je iba par rokov dozadu).

jehoVista
9. prosince • 12:28

Kolikrat jsi s kazdym z nich boural?

Perkins
9. prosince • 10:17

Drtivá převaha JP produkce. Zajímavé. Škoda by je určitě všechny rozsekala. :-D:-DB-]

qwertz
9. prosince • 10:30

A co jste čekal, vzhledem k tomu, že v americe jezdí hlavně vozy americká a japonská auta?A americké trucky jsou etalonem nízké bezpečnosti v crash testech.
http://www.autoguide.com/auto-news/2016/04/most-tr... ...

stealth01
9. prosince • 10:25

Na tom není nic zajímavého. Prostě je to specifikum amerického trhu. Prodávají se tam buď americké vozy nebo japonské. Evropa je tak trochu pozadu.
Jinými slovy, nic to nevypovídá o bezpečnosti evropských aut.https://www.statista.com/statistics/343162/market-... ...

Niemand
9. prosince • 12:32

Lenže toto je rebríček aut dostupných na trhu a nie aut ktorých sa predá aspoň nejaké množstvo a VW tam má na trhu rozhodne viac modelov ako len Jettu.

qwertz
9. prosince • 12:55

Tak není nic jednoduššího než se podívat přímo do testů. Z TOP kategorie vypadly všechny VW, protože je testovali s obyčejnými halogenkami. zatím co japonce s LED+Xenony, což přineslo očekávaný výsledek v "headligh rating", a všechny modely s halogenkami vypadly z žebříčku.Ale hlavně, že mají "fanoušci" VAGu zase chvíli nad čím onanovat.:-D

Niemand
9. prosince • 19:31

Stačí sa pozrieť ako u VW dopadli LED svetla http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/vo... ...
A zistíš, že ich mohli testovať s čim chceli. Passat za LED najhoršia známka a nie za oslňovanie ale schopnosť osvetliť vozovku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
9. prosince • 20:25

Jo. Jenže to není VW, tak jak si ho představujete. US verze se od evropských zásadně liší. V podstatě jsou to jiná auta včetně karoserie, podvozků, motorů, low-cost interiréru. Nemá ani BiXenon/LED světlomety co jezdí v evropských autech. Např. verze 2015 je jen facelift verze 2011, zatím co v evropě se prodával MQB. To co znáte z evropy jako VW se v USA vůbec neprodává.

Niemand
9. prosince • 21:51

A to, že tam predávajú lunty ma ako dokázať, že v EU je to lepšie? Na trhu kde sa chcú presadiť by sa logicky mali snažiť viac ako na trhu, kde sa predávajú podľa loga.
Svetla čo jazdia v US autách v EU nemá nikto, lebo majú iné normy. Ale tie svetlá sú sfušované. A keďže v EU nik podobný test nerobil a vieme, že VAG je poctivosť sama, tak ma o kvalitách ich svetiel presvedčí len objektívny test. A v objektívnych testoch si VW zrovna moc dobre nevedie ani v EU stačí sa pozrieť na tradične slabé výsledky Passatu v losom teste. Jeden napríklad tu http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/367168-kom... ...

qwertz
10. prosince • 10:44

Zato taková Toyota, to jsou panečku experti:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nova-toyota-s... ...

Niemand
10. prosince • 14:02

Hilux je auto do terénu, ale je to dobré ospravedlnenie preto, že Passat je v losom teste jeden z najhorších vo svojej triede.

qwertz
10. prosince • 18:43

Ne. Je to dobrý argument pro všechny nýmandy, kteří tady vykřikují něco kvalitních japoncích a nekvalitním VW.

Niemand
11. prosince • 6:56

A ja som minule videl prevrátene nákladne auto značky Man, ktorá patrí pod koncern, takže je jasne, že koncernové auta majú zlu bočnú stabilitu.
Porovnávaj porovnateľne.

qwertz
10. prosince • 7:30

V americe se prodávají šunty. Když se vývojáři Fordu snažili upravit americký Ford Edge, aby ho mohli prodávat v evropě, byli podle šéfa teamu šokováni evropskými "standardy na trhu". (Ford v rámci one-ford začal prodávat stejná auta po celém světě). Následkem toho museli předělat půl interiréru, zejména kufr a komplet předělat podvozek, protože ty krabice v USA mají strašné jízdní vlastnosti, i SUV má torzku, a v zatáčkách se to naklání protože amíci chtějí maximální odpružení. V evrope by americké auto až na pár exotů nikdo nekoupil.Jo a ten váš test je fakt humorný. Na špici jsou auta stejné třídy od hondy, BMW, Toyoty, VW a Peugeotu. A na tom chcete dokazovat, že VW je šunt? Co že to máte za diagnozu?:-D

Niemand
10. prosince • 13:59

To je márne ty si vážne zakomplexovaný. Passat bol horší ako väčšina konkurentov v jeho triede vrátane tých ktoré sú v testoch bráne ako jazdné slabé(Avensis). Pri tom Avensis nadelil jazdné vychalovanému Passatu 5Km/h. V inom losom teste bol Passat len o 1km/h lepši ako Kia Soul čo je skriňa na kolesách bez ambícii na svižnejšiu jazdu. Ale aj tak tvrdý Passat nepredviedol, že jeho podvozok môže zvýšiť aktívnu bezpečnosť a dokázal, že predáva image značky, lebo objektívne testy sú zriedkavé.
No a svetlá sú zákazkový diel skoro nik si ich nevyrába sám a často ani nevyvíja sám. VW v USA nakúpil to najhoršie(najlacnejšie), ale v EU, kde mu nikdy žiadna pokuta nebude hroziť by také niečo určite nespravil.
Tebe nedochádzajú súvislosti ďalšia debata nemá žiadny zmysel. Ty si kúpiš VW aj keby ti ho priamo z výroby dodali hrdzavý.

qwertz
10. prosince • 18:42

Pro vaše info, VW si zřejmě nekoupím.
Logika některých diskutujících ve smyslu: Passat dopadl hůře něž konkurenti => VW je nejhorší automobilka odpovídá možná úrovni argumentace IQ tykve, bez ohledu na to, co si kdo myslí o VW nebo passatu.Taky bychom mohli diskuzi o kvalitních autech na US trhu okořenit aférami se zablokovanými plynovými pedály (hned několik amerických i japonských automobilek), vadných a nebezpečných airbazích (tytéž automobilky) a dalších výrobních vadách, vedoucích k řadě nehod s fatálními následky. Po této statistice vypadá VW jako nejbezpečnější auto na trhu (žádné takové příšernosti na trh nepustil)

Niemand
11. prosince • 6:42

Nechcem ti kaziť ilúzie, ale Airbagy Takata nájdeš aj v Nemeckých autách vyrábaných v USA, alebo Mexiku. Na a na rozdiel od objednania lacných svetiel kde je hneď každému jasne na čom sa šetrilo to sa na to prišlo až po čase.
Ja som sa ti snažil len vysvetliť, že VW končí dobre v testoch kde sa hodnoti čiste subjektívne inak je to auto ktoré si kvalitou techniky sotva siahne na priemer.

Mirek
10. prosince • 10:07

Začínáš sám sobě protiřečit. Jednou opěvuješ ameriky, abys je podruhé poplival. Vždyť má Niemand naprostou pravdu. Hodnotili auta, která se prodávají v Americe, tak co chceš? Pamatuješ, Mazda 3, nedávno? Sice jsme probírali design, ale když se mi nějaké auto líbí, tak musí i dobře fungonat, a tobě se líbily ameriky, Mustang, Challenger. Já ti napsal něco na styl, že se ti líbí krabice a najednou to tady píšeš Ty.http://www.autorevue.cz/facelift-mazdy-3-pod-drob... ...

qwertz
10. prosince • 10:59

Ptal jste se, zda jsou ferari škaredá auta. O ničem jiném než designu se diskuze nevedla.
(mimochodem abych vám to vysvětlil, když se chcete bavit o supersportech, koukněte na lamborghini, neni to muj salek kavy, ale neni tak sisate spise pouziva rovne linky)Jízdní vlastnosti běžně prodávaných aut v americe jsou příšerné, zejména proto, že to američani vyžadují (taková ta houpavá jízda). Kvalita interiéru je 20 let za evropou (amíkům je to jedno), a třeba kufr mají jen holobyt v plastu. Je to úplně jiný trh, takže kdákat tady něco o VW (myšleno evropský VW, protože ten americký 99% diskutujících vůbec nezná) je absurdní.Mimochodem, když dojde na praktické testy typu losí test, ameriky zrovna neexceluji, a takova Toyota je etalon naproste hruzy.

Mirek
10. prosince • 13:21

Jak jsem napsal, hodnotím auto jako celek a samozřejmě první co mne upotá je design. To nebylo o supersportech, to bylo designu a prapůvod bylo ošklíbnutí se nad Mazdou 3. Následně jsem jen vypichnul několik aut s nekrabicoidním designem. Proč potom to otření se o ameriky, že jsou to krabice? Pokud se mi líbí nějaké auto (vzpomenutý Mustang), tak jako auto a ne jako obal, přestože ten tam shrává důležitou roli. Rozhodně bych netvrdil, že kvalita interiérů je 20 let za Evropou, když tam celý svět vyváží svá auta, případně je tam vyrábí, a nemyslím si, že je speciálně pro Ameriku dělá úmyslně špatně. http://auto.idnes.cz/volkswagen-varuje-pred-na... ... Americký passat přitom v základním provedení dostane 2,5 litrový pětiválec se 170 koňmi, což je podstatně silnější motor než evropský 1,4 TSI. O něco lepší je i výbava amerického modelu.

Mirek
9. prosince • 11:03

Samozřejmě je blbost zatahovat do toho Škodu, je tam k tomu i odstavec. Na druhou stranu tady nejde o počty prodaných aut, ta auta se tam prodávají, ale o to, co zvolili za nejbezpečnější, a pokud jsi to četl celé, tak ti to musí dojít.

qwertz
9. prosince • 10:31

spíš je zajímavé, že se vždycky najde nějaký exot, který otevře téma "škoda" v naprosto nesouvisející diskuzi:-D

cosworth
9. prosince • 23:28

hlavne vubec neni jasne proc je v clanku o americkem trhu zminen ten boleslavskej hnuj

Perkins
9. prosince • 11:19

Spíš je zajímavé, že nějaký exot si nepřečte článek, kde je samozřejmě Škoda zmíněna, tedy na tomto základě byla zmíněna i má připomínka a trolluje tady.B-]

stealth01
9. prosince • 11:01

To se musí. To je revolta vůči novinářům a "škodivkářům". Bez toho by byl život tuze smutný ;-)

qwertz
9. prosince • 11:06

spíš to vypadá, že jejich život se skládá pouze z těchto "radostí" :-/

Doporučujeme

Články odjinud