Alpine má velké plány, chystá ještě silnější model a možná i kabriolet

Nového kupé od Alpiny už se nemůžeme dočkat. Automobilka nás dostatečně namlsala hned dvěma úžasnými koncepty, jenže od té doby uběhlo hodně vody. První studie se ukázala před dvěma lety, sériová verze by se však měla představit už tuto zimu a následovat by měly i další deriváty.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Autosalony | Kupé | Ženeva 2016 | Renault

Renault Alpine je blíže sériové výrobě. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,5 s

Bylo by ale vhodné připomenout, že Alpine vždy tvořila zábavná auta s pohonem zadních kol, u kterých vysoká maximální rychlost nikdy nehrála klíčovou roli. A tak to také zůstane. Přestože mluvíme o výkonnějším modelu, nepůjde o konkurenci pro zavedené supersporty věhlasných značek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sériové provedení by se mělo představit už letos v zimě. Jestli bude jezdit tak fantasticky, jak vypadá, máme se skutečně na co těšit

Základem standardní verze by se měla stát osmnáctistovka odvozená od motoru z Clia RS, která údajně nabídne výkon 184 kW (250 koní). Silnější provedení dostane větší turbodmychadlo, které by společně s dalšími úpravami mělo vyhnat maximum až na 221 kW (300 koní).

Retro | Technika | Sportovní auta | Kupé | Kabriolety | Renault

Alpine A110 (1962-1978): Modrá mistryně

Šéf automobilky Michael van der Sande se pro magazín Autocar rozpovídal, že by si v modelové nabídce velmi dobře dokázal představit i kabriolet. Všechno je prý ve fázi úvah, pokud však automobilka zjistí, že by o něj byl dostatečný zájem, začne na něm pracovat. Výkonnější verze je už v tento moment jasnou věcí, protože náklady na její vývoj nejsou zdaleka tak rozsáhlé jako v případě kabrioletu a trh pro ni bezesporu existuje.

Mohlo by vás zajímat, že k prodeji modelu využije automobilka některá dealerství Renaultu, v Evropě by jich mělo být něco mezi 60 až 80. Právě evropský trh je pro automobilku momentálně tím klíčovým, v budoucnu by se ovšem mohla rozšířit i do dalších koutů světa.

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků