Alpina D3 Bi-Turbo má po neviditelném faceliftu. Ukáže se ve Frankfurtu

Alpina D3 Bi-Turbo má po decentním faceliftu, který se taktéž ukáže na autosalonu ve Frankfurtu. Změny ovšem nejsou nijak radikální. V podstatě se pouze decentně vylepšil design. Po technické stránce se pořád jedná o trojkové BMW osazené naftovým šestiválcem s výkonem 257 kW (350 koní).

Zajímavosti | Sportovní auta | Ceny | Příslušenství | Byznys | Premiéry | BMW | Ostatní značky | BMW řada 3

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Na odhalení designových novinek pro modelový rok 2016 se musíte pořádně soustředit, protože jsou opravdu detailní a Alpina D3 tak na první pohled vypadá, že se nezměnila. Novější verzi ovšem prozradí upravený přední nárazník a jiné chromové lišty nad mlhovkami. Nová jsou také přední světla kompletně složená z diod. Vzadu pak opět najdeme lehce pozměněný nárazník a především světla s novou grafikou.

Testy | Video | Sportovní auta | BMW

Test Alpina B3 Biturbo Allrad: „em-trojka“ do nepohody  

O pohon se stále stará šestiválcový dieselový motor s parametry 257 kW (350 k) a 700 Nm. Sedan vystřelí na stovku za 4,6 s a maximálně jede 276 km/h ovšem spotřeba by se měla pohybovat lehce nad pěti litry. Kombi má čas na zrychlení stejný, maximálka je nižší o 2 km/h. Omlazená Alpina D3 se začne prodávat na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků