Alpina D3 Bi-Turbo Coupé: podivný elegán

7 komentářů

vita
15. července • 6:59

O cem tento clanej vubec je? Z komentare:"Urcite to pojede jako das." sem se toho dozvedel mnohem vic nez z celeho clanku, pokud nepocitam technicke specifikace, ktere se v presnejsi podobe dozvim z oficialnich stranek, ktere si mel autor take jiste precist. Alpina dela predevsim auta pro radost z jizdy, oproti zakladni trojce ma mnohem lepsi jizdni vlastnosti, tusim, ze i lehce modifikovany podvozek. Motor ma velmi dobre parametry na svuj obem. Auto je delane predevsim na sportovni styl jizdy, a na to je dinamika dostacujici, nehlede na to ze nejtere radoby sportovni vozy, nedosahuji ani rychlosti 200 km/h. A predevsim co by ten prznitel, ktereho jsem nazval autorem mel uvedomit, ze alpina neni upravce, ale vyrobce, ktery stavi vlastni auta, ze seriovych, nebo castecne upravenych vozu. Toto jsem vypotil po nocni z technickych informaci primo od vyrobce, a informaci ktere sem slysel pred nekolika lety. A alpine d3 stala v zakladu i na zacatku prodeje opravdu v prepoctu okolo milionu korun.

Vendy
8. září • 21:05

Čtyřválec,no nic moc ale určitě to pojede jako das;-)

Skyline
7. srpna • 14:13

Kolik ta ekouprava stoji?

J.
7. srpna • 16:06

Zde jsou inzeráty na prodej, za mega se to rozhodně nepořídí...
http://www.alpina-automobiles.com/nc/alpina-preowned.html

J.
7. srpna • 12:59

Nechybí pořádná dávka rozpaků? Alpina nabízí dé-trojku už dlouho a původně vycházela pouze z motoru 320d a nikdo se nad tím pořádně nerozpakoval...

Peppe614
7. srpna • 11:27

..MYSLÍM SI, ŽE JE TO PECKA, ZA TY PRACHY.

oh yes!
7. srpna • 7:50

146 koní na tunu??? to vůbec dostane technickou? vždyť se v tom musí podřazovat i při rozjezdu z kopce :-DB-]

Doporučujeme

Články odjinud