Alpina B6 GT3: návrat na okruhy po letech

V expozici německé společnosti Alpina se vedle limuzíny B7 objevila i finální podoba okruhové verze modelu B6, která, jak již z názvu vyplývá, vychází z BMW řady 6. Podívejme, co v sobě skrývá toto ostré kupé se zvučným jménem a zda má na to vrátit Alpinu po dvaceti letech zpátky do „ringu“.

Sportovec, jenž se letos zúčastní evropské série FIA GT3, v sobě ukrývá upravený kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l který disponuje výkonem 390 kW/530 koní a maximálním točivým momentem 725 Nm. Ten je přenášený samozřejmě na kola zadní nápravy a jezdci bude pomáhat řada elektronických systémů. Jejich přítomnost je nutná i z toho důvodu, že Alpina hodlá tento model prodávat a to nejen týmům, ale zřejmě i „civilním“ řidičům. I navzdory tomu, že model B6 GT3 má již několik hodin po premiéře, výrobce si bližší technické údaje zatím drží pro sebe.
Již brzy ale tento model uvidíme na těch nejznámějších evropských okruzích, od slavné Severní Smyčky až po britský Silverstone.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
BMW Alpina B6 GT3
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků