Alpina B5 F10: unikly první fotografie nové B5 Bi-Turbo

Oficiální snímky nové Alpiny B5 se objevily ještě dříve, než se předpokládalo. Máme jich zatím k dispozici jen omezené spektrum a též ověřených informací není nejvíce, ale i tak si o novince můžeme udělat první ucelený obrázek.

Vůz vychází z nové generace BMW 5 (F10), ale má nabízet jízdní výkony na úrvni zatím neexistující M5. Osmiválec BMW s objemem 4,4 l dosahuje v této verzi výkonu 507 koní (378 kW) a točivého momentu 700 Nm. Na kola zadní nápravy se přenáší skrze osmistupňovou automatickou převodovku se sportovněji odladěným řídicím programem.

Podle Alpiny její nová B5 zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,7 s a dosáhne rychlosti 307 km/h. Samozřejmostí jsou stylistické doplňky včetně specifických spoilerů a litých kol, jež odkazují na bohatou minulost Alpiny jakožto jednoho z nejrespektovanějších úpravců vozů značky BMW.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Alpina B5 F10 na prvních uniknuvších snímcích, níže dříve uvolněná první skica
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků