Alpina B5 Bi-Turbo: nová B5 na první kresbě

Na letošním červencovém Festivalu rychlosti v Goodwoodu se světu oficiálně představí nový model z dílen německé společnosti Alpina. Ta již několik dekád zásobuje milovníky nevšedně upravených vozů BMW svými svéráznými verzemi, jež vozům vtisknou více individuality, aniž by přitom potlačovaly přirozeného ducha originálů z Mnichova.

Nyní tu máme první kresbu novinky vycházející z nové „pětky“ označenou B5 Bi-Turbo. Podle prvních informací a zkušeností je standardní BMW 5 2011 dobrým autem, sdílí řadu technických řešení se „sedmičkou“ a svým dynamickým a ušlechtilým designem navazuje spíše na generaci E39 než na diskutabilní E60, připočteme-li k tomu tradičně sofistikované odladění od Alpiny, máme se jistě nač těšit. Žádné detaily zatím neznáme, musíme si počkat na premiéru, jež na slavné trati v Sussexu proběhne na samém začátku července.

Klepněte pro větší obrázek
Alpina B5 Bi-Turbo roku 2010 - takto má vypadat
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 142 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 147 579 km
Cena: 165 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 45 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků