Alpina B4 BiTurbo: kout železo, dokud je žhavé…

Automobilka Alpina Burkharda Bovensiepena z německého Buchloe rozšiřuje svoji nabídku o přestavbu nového kupé z Mnichova.

Letos v Detroitu slavila svoji výstavní premiéru studie BMW Concept 4 Series Coupe, už tehdy bylo všem jasné, že sériové provedení na sebe nenechá dlouho čekat. Nové kupé BMW 4 se stalo skutečností letos v červnu, ovšem u automobilky Alpina nezaháleli a již na autosalonu v Tokiu představili svoji adaptaci tohoto modelu, která se začne prodávat v květnu příštího roku pod označením Alpina B4 BiTurbo Coupe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alpina B4 BiTurbo byla představena v Tokiu

Na první pohled se žádného šoku neobávejte: Alpina B4 BiTurbo zkrátka jede v kolejích aktuální tvorby Alpiny. Těšit se tak můžete na typické modré lakování, jednoduché polepy s tenkými linkami i na dnes již klasická vícepaprsková litá kola, jež mají v tomto případě průměr 20 palců a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. Na první pohled si pak ještě všimneme nových spoilerů nebo dvou párů koncovek nerezového výfukového traktu.

Zajímavosti | Sportovní auta | Ceny | Příslušenství | Byznys | Premiéry | BMW | Ostatní značky | BMW řada 3

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Modifikace interiéru jsou i v případě této Alpiny minimální (volant vpravo a „rozsypaný čaj“ na displeji odkazují na premiéru v Japonsku), těšit se ale můžete třeba na přečalouněná kožená sedadla, emblémy Alpina a plaketu s výrobním číslem pod panelem rádia na středové konzole. Podvozek je opatřen tužším pérováním a sníženou světlostí, účinnější brzdová soustava má ventilované kotouče o průměru 370 mm vpředu a 345 mm vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O typická kola, modré lakování ani decentně přepracovaný interiér ochuzeni nebudete

O pohon se stará přepracovaný, podélně uložený zážehový šestiválec s válci v řadě, objemem 3,0 l a dvojicí turbodmychadel, který dosahuje výkonu 410 koní (301 kW) a točivého momentu 600 Nm. V kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,2 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 305 km/h, přičemž v kombinovaném režimu se má spokojit s průměrnou spotřebou 7,6 l/100 km.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků