Alpina B4 BiTurbo: kout železo, dokud je žhavé…

Automobilka Alpina Burkharda Bovensiepena z německého Buchloe rozšiřuje svoji nabídku o přestavbu nového kupé z Mnichova.

Letos v Detroitu slavila svoji výstavní premiéru studie BMW Concept 4 Series Coupe, už tehdy bylo všem jasné, že sériové provedení na sebe nenechá dlouho čekat. Nové kupé BMW 4 se stalo skutečností letos v červnu, ovšem u automobilky Alpina nezaháleli a již na autosalonu v Tokiu představili svoji adaptaci tohoto modelu, která se začne prodávat v květnu příštího roku pod označením Alpina B4 BiTurbo Coupe.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alpina B4 BiTurbo byla představena v Tokiu

Na první pohled se žádného šoku neobávejte: Alpina B4 BiTurbo zkrátka jede v kolejích aktuální tvorby Alpiny. Těšit se tak můžete na typické modré lakování, jednoduché polepy s tenkými linkami i na dnes již klasická vícepaprsková litá kola, jež mají v tomto případě průměr 20 palců a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. Na první pohled si pak ještě všimneme nových spoilerů nebo dvou párů koncovek nerezového výfukového traktu.

Zajímavosti | BMW | Byznys | Premiéry | Sportovní auta | Ceny | Příslušenství | Ostatní značky | BMW řada 3

Alpina D3 Bi-Turbo: základ startuje pod 1,5 mil. Kč (doplněno video)

Modifikace interiéru jsou i v případě této Alpiny minimální (volant vpravo a „rozsypaný čaj“ na displeji odkazují na premiéru v Japonsku), těšit se ale můžete třeba na přečalouněná kožená sedadla, emblémy Alpina a plaketu s výrobním číslem pod panelem rádia na středové konzole. Podvozek je opatřen tužším pérováním a sníženou světlostí, účinnější brzdová soustava má ventilované kotouče o průměru 370 mm vpředu a 345 mm vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
O typická kola, modré lakování ani decentně přepracovaný interiér ochuzeni nebudete

O pohon se stará přepracovaný, podélně uložený zážehový šestiválec s válci v řadě, objemem 3,0 l a dvojicí turbodmychadel, který dosahuje výkonu 410 koní (301 kW) a točivého momentu 600 Nm. V kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,2 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 305 km/h, přičemž v kombinovaném režimu se má spokojit s průměrnou spotřebou 7,6 l/100 km.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 49 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků