Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

19 komentářů

puk123
19. března • 17:59

Alfa je nejpružnější značka na trhu - dokáže měnit strategii častěji, než uvádět nové modely.

Kuk Vykuk
19. března • 5:11

VW možná nakonec to fňukala Marčioneho i s tím jeho nechtěným Fiatem a Chryslerem sežere :-D
Ferárko a Labo pod jednou střechou a Alfička jak popelka :-D
http://fortune.com/2017/03/14/volkswagen-mer... ...

Radek :-)
10. dubna • 12:51

..nemám rád když se komolí jména a ještě nesprávně... tedy příště použijte raději "...fňukala Markjoneho..." :-) ve jméně Sergio Marchionne žádné "č" opravdu nevidím :-)

Tom
19. března • 7:40

A čím mu zaplatí? Dluhopisama? :-D Už i ten vidlák Trump pochopil, že Němci nelžou jenom o motorech a chce svoje peníze zpátky. Ti teď mají úplně jiné starosti. Podle mě si Sergio z Němců škaredě vystřelil, Alfu skopčákům nikdy prodat nechtěl.

Kuk Vykuk
19. března • 12:43

Ničím za ten pytel plnejch blech a problémů platit nebudou, prostě se sloučej. To by tak hrálo ještě za tu hromádku neštestí platit. A Alfa půjde taky, už jen jako položka na konci seznamu, stejně tak jak jí nakonec získal sám Ferári po tom co proti ní bojoval celý léta jí teď získá Vlčí hrad, ale radost už jim to neudělá ;-)

Jig
21. března • 8:58

a proč ji teda tak moc chtěj?

Polarniliska
19. března • 1:49

Ano, jsou proevropsky zaměřené, ale to by nebylo samo o sobě špatně, kdyby se je v Evropě dařilo prodávat a evropští zákazníci je měli důvod kupovat...

Quebe
18. března • 21:20

Evropa je co se automobilů týče nejnáročnější trh a rozhodně není malý. Mnoho automobilek zde zkoušelo prodávat své globální modely a vždy s takovým nekvalitním klumpem narazily. Osobně si nemyslím, že AR bude výjimkou a vedení tím de facto naznačuje, že nejsou schopní uspokojit kvalitativní požadavky evropského zákazníka.
Docela smutné vzhledem k tomu, že by značka měla být úspěšná především ve své domovině.

skodafil
18. března • 17:46

Tomu clanku vubec nerozumim. Tak co se nebude prodavat? A co jsou nebo nejsou ridicsky orientovana auta a jak se to vubec pozna?

anonym
18. března • 18:59

Prodávat se nebude Giulietta a MiTo. Přestože první věty článku naznačují opak. Na řidičsky orientovaná auta nejsou měřítka, ale je jasné, že některá auta kladou důraz na komfort, některá spíše na to, aby si řidič užil jízdu. Ale zrovna Giulietta mi právě připadala velmi řidičsky orientovaná. Měla nedostatky v interiéru, ale volant, řazení nebo podvozek umožňoval hodně zábavnou jízdu.

jtdm2
18. března • 16:52

Ja som s Giuliettou dost spokojny.
Pravidlo dobra technika - mizerny marketing je uz asi dlhsiu dobu mottom tejto znacky.
To rozhodnutie tiez tomu zodpoveda.

bzzz
18. března • 14:50

Povedzte, Kefalin, co vy si predstavujete pod takym slovom moc proevropske ;-)

Sir CHerokee
18. března • 14:12

A kde jako chce Alfa prodávat? V USA má šílenou pověst, stejně jako Lancia a dělají si na ni akorát vtipy. Vzhledem k cenové politice se spíše obávám, že Alfa bude následovat Lancii, manažeři z Fiat-Chrysler jsou hrobaři.

andrejlm
19. března • 8:05

Ja som si bol pred týždňom objednať Giuliu a predajca mi povedal, že sú beznádejne vypredaný a nestíhajú dodávať, skladové nemajú ani jedno auto a aj keď si objednajú predvádzačku tak sa im do týždňa predá. Máte nejaký relevantný dôkaz, že o novú alfu nie je záujem?

Ludek_II
20. března • 7:25

Důkaz je, že na silnici potkám jednu za kvartál. Kde teda ty beznadějně vyprodaný auta jsou ? Jasně...na Slovensku. B-]

andrejlm
20. března • 21:56

? Podľa mňa je celkom logické že najprv naplnia sklady v krajinách s potencionálne väčším odbytom čo rozhodne nie je Slovensko ani Česko. A, ja neviem, dá sa niekde na nejakom českom portály napísať príspevok bez toho aby som dostal narážku na to, že nie som z ČR? Ja na to nie som citlivý, ale tú mentalitu proste nechápem.

martin
19. března • 22:47

Chod si po nu do DE, tam je skladoviek a predvadzaciek dost.

Ne321
19. března • 10:12

Tak kdyz se podivam na prodejni cisla, ktera jsou celkem tristkni a ukazuji ze krome Italie kde se neco proda je jinak Guilia vicemene neexistujici auto, tak si myslim ze s tim vyprodanim to az takova divocina nebude. Tedy pokud je nemontuji rucne v jedne stodole.

ello
19. března • 8:35

Lenze tu ide o to,ze jeden model automobilku nezachrani.Este moze pomoct Stelvio ale to je tak vsetko.AR nie je v dobrej ekonomickej forme a napr.Lancia mala svojho casu kolko modelov 8-9 a mala na com stavat Delta slavni model,Lybra nenapadne ale dobre auto a naopak Thesis nadherne auto.A ako skoncila....Ja prajem AR aby sa im podarilo zostat na scene,len neviem ci su o tom pevne presvedceny aj vo vedeni Fiatu.Mozno este neprisla ta spravna ponuka,VW ma zaujem o AR a aj ked sa to zle pise,vzhladom na politiku VW tak by to bolo pre AR momentalne asi najlepsie riesenie.

Doporučujeme

Články odjinud