Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Sir CHerokee  |  18. 03. 2017 14:12  |  [46.167.216.xxx]

A kde jako chce Alfa prodávat? V USA má šílenou pověst, stejně jako Lancia a dělají si na ni akorát vtipy. Vzhledem k cenové politice se spíše obávám, že Alfa bude následovat Lancii, manažeři z Fiat-Chrysler jsou hrobaři.

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  19. 03. 2017 08:05  |  [95.103.158.xxx]

Ja som si bol pred týždňom objednať Giuliu a predajca mi povedal, že sú beznádejne vypredaný a nestíhajú dodávať, skladové nemajú ani jedno auto a aj keď si objednajú predvádzačku tak sa im do týždňa predá. Máte nejaký relevantný dôkaz, že o novú alfu nie je záujem?

Odpovědět  |   | 
ello  |  19. 03. 2017 08:35  |  [141.0.15.xxx]

Lenze tu ide o to,ze jeden model automobilku nezachrani.Este moze pomoct Stelvio ale to je tak vsetko.AR nie je v dobrej ekonomickej forme a napr.Lancia mala svojho casu kolko modelov 8-9 a mala na com stavat Delta slavni model,Lybra nenapadne ale dobre auto a naopak Thesis nadherne auto.A ako skoncila....Ja prajem AR aby sa im podarilo zostat na scene,len neviem ci su o tom pevne presvedceny aj vo vedeni Fiatu.Mozno este neprisla ta spravna ponuka,VW ma zaujem o AR a aj ked sa to zle pise,vzhladom na politiku VW tak by to bolo pre AR momentalne asi najlepsie riesenie.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  19. 03. 2017 10:12  |  [78.102.92.xxx]

Tak kdyz se podivam na prodejni cisla, ktera jsou celkem tristkni a ukazuji ze krome Italie kde se neco proda je jinak Guilia vicemene neexistujici auto, tak si myslim ze s tim vyprodanim to az takova divocina nebude. Tedy pokud je nemontuji rucne v jedne stodole.

Odpovědět  |   | 
martin  |  19. 03. 2017 22:47  |  [85.216.236.xxx]

Chod si po nu do DE, tam je skladoviek a predvadzaciek dost.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  20. 03. 2017 07:25

Důkaz je, že na silnici potkám jednu za kvartál. Kde teda ty beznadějně vyprodaný auta jsou ? Jasně...na Slovensku.

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  20. 03. 2017 21:56  |  [62.44.6.xxx]

? Podľa mňa je celkom logické že najprv naplnia sklady v krajinách s potencionálne väčším odbytom čo rozhodne nie je Slovensko ani Česko. A, ja neviem, dá sa niekde na nejakom českom portály napísať príspevok bez toho aby som dostal narážku na to, že nie som z ČR? Ja na to nie som citlivý, ale tú mentalitu proste nechápem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2017 14:50  |  [213.220.228.xxx]

Povedzte, Kefalin, co vy si predstavujete pod takym slovom moc proevropske

Odpovědět  |   | 
jtdm2  |  18. 03. 2017 16:52  |  [151.249.108.xxx]

Ja som s Giuliettou dost spokojny.
Pravidlo dobra technika - mizerny marketing je uz asi dlhsiu dobu mottom tejto znacky.
To rozhodnutie tiez tomu zodpoveda.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  18. 03. 2017 17:46  |  [82.145.220.xxx]

Tomu clanku vubec nerozumim. Tak co se nebude prodavat? A co jsou nebo nejsou ridicsky orientovana auta a jak se to vubec pozna?

Odpovědět  |   | 
anonym  |  18. 03. 2017 18:59  |  [75.171.238.xxx]

Prodávat se nebude Giulietta a MiTo. Přestože první věty článku naznačují opak. Na řidičsky orientovaná auta nejsou měřítka, ale je jasné, že některá auta kladou důraz na komfort, některá spíše na to, aby si řidič užil jízdu. Ale zrovna Giulietta mi právě připadala velmi řidičsky orientovaná. Měla nedostatky v interiéru, ale volant, řazení nebo podvozek umožňoval hodně zábavnou jízdu.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  18. 03. 2017 21:20  |  [77.48.5.xxx]

Evropa je co se automobilů týče nejnáročnější trh a rozhodně není malý. Mnoho automobilek zde zkoušelo prodávat své globální modely a vždy s takovým nekvalitním klumpem narazily. Osobně si nemyslím, že AR bude výjimkou a vedení tím de facto naznačuje, že nejsou schopní uspokojit kvalitativní požadavky evropského zákazníka.
Docela smutné vzhledem k tomu, že by značka měla být úspěšná především ve své domovině.

Odpovědět  |   | 
Polarniliska  |  19. 03. 2017 01:49  |  [109.81.208.xxx]

Ano, jsou proevropsky zaměřené, ale to by nebylo samo o sobě špatně, kdyby se je v Evropě dařilo prodávat a evropští zákazníci je měli důvod kupovat...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 03. 2017 05:11

VW možná nakonec to fňukala Marčioneho i s tím jeho nechtěným Fiatem a Chryslerem sežere
Ferárko a Labo pod jednou střechou a Alfička jak popelka
http://fortune.com/2017/03/14/volkswagen-mer... ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 03. 2017 07:40  |  [85.92.51.xxx]

A čím mu zaplatí? Dluhopisama? Už i ten vidlák Trump pochopil, že Němci nelžou jenom o motorech a chce svoje peníze zpátky. Ti teď mají úplně jiné starosti. Podle mě si Sergio z Němců škaredě vystřelil, Alfu skopčákům nikdy prodat nechtěl.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 03. 2017 12:43

Ničím za ten pytel plnejch blech a problémů platit nebudou, prostě se sloučej. To by tak hrálo ještě za tu hromádku neštestí platit. A Alfa půjde taky, už jen jako položka na konci seznamu, stejně tak jak jí nakonec získal sám Ferári po tom co proti ní bojoval celý léta jí teď získá Vlčí hrad, ale radost už jim to neudělá

Odpovědět  |   | 
Jig  |  21. 03. 2017 08:58  |  [78.111.124.xxx]

a proč ji teda tak moc chtěj?

Odpovědět  |   | 
puk123  |  19. 03. 2017 17:59

Alfa je nejpružnější značka na trhu - dokáže měnit strategii častěji, než uvádět nové modely.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: