Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Uvedení nových generací Alfy Romeo Giulia a Stelvio se zdá být velmi nepravděpodobné, alespoň podle vyjádření šéfa značky Reida Biglanda.

Bigland na ženevském autosalonu nástupce těchto hatchbacků vyloženě nevyloučil, ovšem vyjádřil se v tom smyslu, že MiTo a Giulietta sice zůstávají v budoucích plánech, ovšem nové modely této italské značky půjdou stejně jako Giulia a Stelvio více v duchu řidičsky orientovaných automobilů.

„Jsou to velmi dobré vozy, ale ne tak moc, jako Giulia a Stelvio,“ uvedl Bigland ve svém prohlášení.

Retro | Autosalony | Fascinace | Alfa Romeo

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Důvodem, proč tyto modely mají nejistou budoucnost, je prý jejich až příliš proevropský design a zaměření. Zatímco Stelvio a Giulia jsou globálními modely, o malé hatchbacky je zájem spíše v Evropě, kde trh není tak velký.

„Žádná konkrétní fakta nemohu prozradit, ale naše aktivity se z Evropy přesunou jinam,“ řekl Bigland.

Nedá mnoho práce dovodit, že novými směry je Čína a USA, kde o hatchbacky tohoto typu není zájem.

Formule 1 | Alfa Romeo | Ferrari

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Na konci prohlášení Bigland uvedl, že dalším modelem značky Alfa Romeo by mělo být opět SUV, ovšem o jeho skutečném zařazení do výroby ještě nebylo definitivně rozhodnuto, stejně tak o kategorii, do které by se mělo zařadit. Vše se bude odvíjet od prodejních úspěchů dvou řidičsky orientovaných novinek.

Dříve slíbená šestice nových modelů tak vůbec nemusí přijít, což v projevu ostatně připustil i sám Bigland.

Fotogalerii zajímavých verzí MiTa a Giulietty najdete zde:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků