Alfa Romeo se osamostatní do podoby samostatné značky

10 komentářů

PoliceCollector
28. dubna • 18:07

Já se docela divím že Alfa má problémy, protože "Alfičky" jsou velice pěkná auta, mně se třeba líbí mrňavé MiTo (které se ale tuším přestává vyrábět), nádherná byla i Brera, o mini supersportu Alfa 4C nemluvě. I velká 8C byla krásná. "Jůlinka" taky není špatné vozítko, byť 159 se mi líbíla víc... Tak proč chudák Alfa Romeo zápolí o přežití ? To chápu u Lancie, jejíž auta jsou prostě divná (ale krásně divná) ale u Alfy ? :(

Kankunen
29. dubna • 6:56

Kdo měl Alfu tak chápe (neplatí pro ultrafanoušky). Alfu nikdy dokud nezmění majitele nebo nebudou dělat dlouhodobě auta, která se nebudou sypat. Pověst se nedělá ani v médiích ani v hospodě, ale v továrně.

spirpin
30. dubna • 13:26

"Sypající se" Alfy (a italská auta obecně) je prostě nesmyslné klišé. Stačí se podívat na seznam výsledků 84 testů na 100 000 km uveřejněném v německém(!) AutoTipu - Alfa 51 a 62, Fiat 12, 30, 49 a 77, VW 6, 9, 37, 61, 79, 80, 83 a 84. Tak co se tedy sype?

Daniel
12. května • 11:01

tak se na to koukni co se sype, jestli chceš nějak vyvyšovat VW tak koukni na ty nejhorší auta v těch testech, 2 poslední místa jsou práve VW. A ty jejich výsledky na začátku seznamu to rozhodně nezachrání.
U výsledku Alfy 159 nutno brát v úvahu chybu servisu, kterej měnil celej motor kvůli prkotině která by mohla být opravená během hodiny bez výměny motoru. Jinak totiž ta 159ka dopadla velice dobře.

qwe
29. dubna • 10:15

Kdyby se lidi o auta starali tak jak maji, davali tam predepsane veci a dodrzovali predepsane intervaly tak by zadne tyto problemy nebyly.
Ale jelikoz kazdy chce usetrit a pak to servisuje nekde ve stodole tak se nemuze divit a dobre mu tak.

Kankunen
29. dubna • 13:29

To asi do garáží jezdí jen Alfy, protože ostatním se to tak nesype. Japonci ti naopak všichni jezdí jen k značkovému servisu.

Honza
30. dubna • 7:23

To jsou všechno keci--spolehlivost koncernových vozů spočívá ve faktu, že u nich je navštívení autodílny logicky pouhou "údrždou" a výměna destiček u Alfy "opravou"..
Jestli měla Alfa opravdový problém--v německy mluvící části Evropy--tak s Motorem 2.0 TS..
Němec nechápe, že olej 10W 60 racing ester , který má tento agregát pro svižný provoz předepsaný není to samé jako 10W-40 z Lidlu.
Bohužel-je to daň za ostřik pístu v seriovém motoru--a to je taky hlavní důvod nutné časté kontroly maziva u tohoto seriového agregátu.
Třeba klasické V6 busso jsou odolné blbuvzdorné motory ..
Spojení s Fiatem a posléze etapa s GM Alfě nepřidalo, ale tvrdit že se běžná Alfa
"se.re" je jen opakování klišé...o "italských jeb.kách"--hlavně to melou lidi, co
neměli Alfu a jezdí koncernem.
Stačí jen mknout na masově rozšířené HTP,
- které v létě díky vtipně vedené cestě oleje taky potřebuje 5W-50 na cestu na jih Evropy, /bože při tom výkonu :-)/a hlava je běžný náhradní díl, ...řetěz co žije díky fajnovýmu napínáku bez problému jen pár desítek tisíc je taky technickej unikát..
Ale holt "škodná " je držák.
Spotřeba 1.2 HTP na dálnici je větší než 2.0TS od Alfy :-)
Problém spíš je hlavně v tom, že Alfy který nedostanou co mají /ani v Německu ../jsou kdo ví z kolikáté ruky ,kdo ví kolikrát stočené.Nových se tu prodá pár..

Sir CHerokee
28. dubna • 21:25

Odpověď je prostá - kvalita a cena. Všechny jsou pěkné, ale skoro nikdo si je nekoupí. Mimochodem MiTo je převlečené Punto.

ja-ne
28. dubna • 19:46

a najlepsie je ze tak ako tie auta vyzeraju tak aj jazdia..a je to stale malo.. skor sa preda hocico ine s nalepkou sport s nulovými jazdnymy vlastnostamy. :-( zla povest predcila dizajn aj jazdne vlastnosti..

2M
30. dubna • 7:57

A v kolika Alfách jsi ty experte na jízdní vlastnosti jel?

Doporučujeme

Články odjinud