Alfa Romeo představí ve Frankfurtu další motory pro novou Giulii

Nová Giulia vzbudila hodně velký rozruch. Aby také ne, když se Alfa Romeo vytasila rovnou s tím nejostřejším, co bude v nabídce, tedy se variantou disponující výkonem 510 koní. Jenže tahle verze samozřejmě nebude tou nejprodávanější, v ceníku najdeme ještě další varianty. A právě ty představí italská automobilka na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu.

Video | Sportovní auta | Sedany | Premiéry | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Britským kolegům z magazínu Car to potvrdil šéf vývoje Philippe Krief. Samozřejmě žádné další podrobnosti už nepřidal, ale nastínil, že pro Giulii připadají v úvahu čtyřválce i naftový šestiválec. Na své by si měli navíc přijít také zájemci o pohon 4x4. Všechno podstatné se ale dozvíme až v září.

Tajné | Sedany | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Alfa Romeo stále tají také přesnější detaily o jediné dosud odhalené variantě QV. O té zatím víme pouze to, že dostala pod kapotu benzinový třílitrový šestiválec s výkonem 375 kW (510 k), pod kterým jsou podepsáni technici od Ferrari. Těšit se máme na výborné řízení a hmotnost rozloženou mezi nápravy v poměru 50/50. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků