Alfa Romeo osekává svoji řadu 159, zbudou jen tři motory

Automobilka Alfa Romeo přikročila k razantnímu omezení výrobního programu svého modelu 159. Firmě se poslední léta příliš nedaří, navíc to nemá již dlouho trvat a typ 159 bude nahrazen zcela novým strojem s legendárním označením Giulia.

Do té doby si bude muset Alfa 159 vystačit s jedním zážehovým a dvěma vznětovými motory a párem výbavových stupňů Progression a Distinctive. Zájemci o „benzín“ mají jedinou volbu v podobě znamenitého čtyřválce 1750 TB s výkonem 200 koní (146 kW), pro vyznavače dieselů jsou připraveny jednotky 1,9 JTD (150 koní/110 kW) a 2,0 JTD (170 koní/124 kW).

Informace pocházejí od zastoupení Alfy na vybraných trzích západní Evropy a je možné, že nabídka modelu pro jiné země bude upravena ještě trochu jinak. Její značné omezení lze ale očekávat všude.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 159 2011
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 49 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků