Alfa Romeo na kolenou: nemá modely, neprodává

60 komentářů

Ernie
16. listopadu • 7:55

Auto predstavene v 2010 je podla vas zastarale?!

shadowmare
15. listopadu • 21:39

Krásná 159 se již nevyrábí a nemá ani nástupce, tak co si od Alfy koupit? Prdítka typu Guilietta a Mito moc lidí nepřitáhnou, pár ženských nanejvýš.

Platyn
13. listopadu • 19:48

Ja mněl 2 Fiaty PUNTO a BRAVA a nemužu si stěžovat na bravě jsem najel 170.000km teď ji ma strejda jako pracovní ma hodně přes 200 tisíc a pořad jezdí. A problém s FIATEM teď je hlavně ceny a málo modelu konkurence je prostě levnější a Alfa je prostě jenom kopie Fiatu a to je špatně,jinak vzhledově se mi vždycky líbily.

PR
14. listopadu • 9:57

Dalsim hrebickem je, ze clovek neusmlouva cenu u Alfy, treba u Gulietty. Pokud by ji byli schopni nabidnout za 320 000 tak bych ji koupil. Ale za 400 000 ne.

TT
14. listopadu • 12:44

Ale usmlouvas..., akorat jsem ciste v zakladu koupil za 329 000 CZK, to uz jde.
Jinak ofiko cenik je 369 000 CZK nyni!

Jyrki
13. listopadu • 19:46

Uz drive jsem napsal k moznemu konci Lancie....bohuzel je platne stale a i na Alfu.
Jj. diky bohu za Chrysler, jinak by Fiat skoncil uplne. Neni se co divit, Sergio je mistr osekavani. Ze Fiat nevydelava neni zadny div, vzdyt nemaji co prodavat. Kde je Bravo 3dv, kde je Bravo SW, Barchetta, Coupe, Marea, Marea SW... Lancie...Thema mela osmivalec, Kappa uz jen sestivalec. Alespon byl sedan, kombi a kupe, to Thesis uz byl jen sedan. Delta byla 3dv a 5dv, k ni Dedra sedan a SW, Lybra uz jen sedan a SW, pritom nejprodavanejsi v kategorii je hatchback. Jaky ze to Lancii zustal??? A zaclo i orezavani u Alfy. Giulietta 3dv jeste neni, Spider ma pauzu, 159 skoncila a Giulia je v nedohlednu. 166 je bez nastupce. Co si mam jit jako koupit? A to si Sergio mysli ze si nekdo bude vybirat z te titerne nabidky a nekoukne ke konkurenci kde se muzou pretrhnout, aby zaplnili mezery mezi radami? Sergio se diva maximalne jestli davaji smysl cisla v ucetnictvi, nikoliv jestli dava smysl nabidka znacek a tak neni co divu ze musi uz jen skrtat a skrtat, protoze to dava cim dal mensi smysl.
A jeste jedna vec. Kde je marketing? Kdo vi o dnes Lancii krome skalnich fandu? V motorsportu vubec nepusobi a to ani Cuore Sportivo. A jen idiota jako je Marchione nemohlo napadnout udelat Alfe, Maserati nebo Lancii reklamu v podstate zadarmo. Kdyby motory Ferrari pro tym Sauber dodaval pod znackou Alfa Romeo .... Marchione je typicky krizovy manazer ktery podnik oseka na kost, ale pak ma odejit a ma prijit nekdo jiny, kdo bude podporovat smysluplny rust.

marepa
14. listopadu • 4:00

to ale taky neni pro podnik spatny.. prijde, oseka, utlumi .. a pak prijde nekdo schopny kdo to zase vyzvedne :) alfy by byla prevelika skoda ... ale nic neni nesmrtelne :)

Jyrki
14. listopadu • 19:59

Samozrejme ze to spatne neni a v urcitou chvili postavil Marchione Fiat opet na vlastni nohy. Ale promeskali vhodne moment ten smer nastoleny Sergiem zmenit. Grande Punto a 500 je tehdy zachranili pred krachem. Pak mela prijit modelova ofenziva, neprisla.
Kazdy koncert x-krat recykluje vse co vyrobi. Umim si predstavit treba nastupce Lybry na podvozku 159 (ktery mimochodem pochazi z Kappy). Thesis mohl dostat osmival z Maserati a taky verzi kombi. A chtelo to poradnou investici do Alfy...

jj
14. listopadu • 9:28

Lepší "převeliká škoda" než "převlečená Škoda".....;-)

josephko
13. listopadu • 18:30

Fiat nechá Alfu Romeo skôr scípnuť ako by ju mal predať Volkswagenu. Alebo možno čaká, až jej predaje spadnú k úplnej nule a potom mu ju predá za 1 euro :-D.
Tých 500.000 kusov pod Volkswagenom by Alfa Romeo dokázala predávať v priebehu pár rokov. Lego od VW v podobe modulárnych platforiem, motorov či prevodoviek je už pripravené. Stačí tak dať len voľnú ruku talianskym dizajnérom, aby sa na nových modeloch poriadne "vyřádili", a z Alfy Romeo môže byť raz dva super star automobilového priemyslu. Alfa by portfólium Volkswagenu geniálne doplňovala.

velemir
15. listopadu • 22:30

Moj nazor tu asi nebude prevazujuci. Skusim. V Europe uz dnes nerozhoduje ani cena ani kvalita. Rozhoduju masmedia. Kto ich ovlada, ten berie. Je jedno ci v Cechach, na Slovensku, v strednej Europe, 90% casopisov vlastnia Nemci. Temer neexistuje test kde by auta nemeckych koncernov nevyhrali. Keby nahodou to malo dopadnut inak, porovnaju neporovnatelne alebo neporovnaju. Koniec. Auta u Fiatu su uplne porovnatelne aj s nemeckymi. Ktori tu co pisete vlastnite talianske auto? Ked 5%, tak je Vas vela. Citali ste testy a ine mudrosti kde? Talianske a francuzske casopisy nemate. Samozrejme je to aj apel a budicek ze to nerobia. Bez tejto podpory nikdy! neprerazia. Ved napr. VW skoro 20 rokov nemal konkurencny benziniak kym neurobil male turbo, posledna spicka bol 1,6l motor zo 70 rokov. Kde ste sa to docitali? Kto vyvinul prve comon rail diesely- Fiat, maju fantasticke multy air. Bezpecne tvrdim ze fiat vyraba najlepsie motory do objemu 1,6 l na svete. Investovali do toho miliardy. Zabudli ovsem na reklamu a cele odvetvie co robi image a ktore vzdy rozhodne. Napr. v tych "nasich" casopisoch sa pise ako firma Bosch uspesne vyvijala a zlepsovala tie diesely, ani slovom ze len kupili licencie, ze VW tupo presadzoval tie svoje diesely a nakoniec musel zacat vyrabat a pouzivat vysledky talianskych majstrov. Kto, okrem par dobre informovanych o tom vie? Viem ze auta nie su len motory. Problem makkosti podvozkov/ tema pre Francuzov/. Pred snad 10 rokomi trvala diskusia o zdravotnej vhodnosti toho-ktoreho nastavenia. Casopisy to po 2 mesiacoch stopli a bol koniec. Jednoznacne je najlepsie take ako robia vo VW. A sportove BMW. Viem, niekto povie ze ved Korejci. Pockajte do dvoch rokov, narazia, doteraz v zap. Europe je ich podiel niekde k cislu 5%. Hlavnymi supermi zatial boli pre Nemcov susedia a Japonci. Proti Japoncom uz sa tvrdo bojuje, ako z diskusie tu a celej atmosfery zatial sposobom ze Japonci su skoro na pricine problemov vo Francuzsku a Taliansku, Nemci su vraj taka spicka, ze sa to ich netyka. Cize zlu naladu voci Japoncom vytvarat tam a najviac pohorseni su samozrejme nemecke casopisy, naoko pomahaju Europe. Nie, kazdy tvrdo bojuje, pomahaju sebe. Cely kolotoc sa aj zacina a aj konci v masmedialnej politike/ skarede slova/, ostatne su len doplnujuce faktory.

beny
13. listopadu • 17:10

jezdím Italy 30 let, od Fiat 124SC+127speciál na denní ježdění, Alfa romeo GTV r.81,potom kvůli pejskovi Volvo V40 a nyní Alfa 147. Auta měla svoje mouchy,ale srovnejte design 156 a jiná auta r.v.97 anebo 147 v r.2001! To se týká i interiérů a výbavy. Alfa již 11let nedělá auto bez 6 airb. a klimy. Vedení Fiat CR jsme nabízely promo akce, ale bez odezvy! Také některé salony jsou již nevyhovující(olomouc a pod.). Giuliettu bych do kombi nedával, jen by zničily pěknou siluetu. Raději 5dv.Mito za 259000 a novou Giulii větší a také v kombi! Jinak ač nemusím Helmuty, tak asi nic jiného nezbývá!

Jarek
13. listopadu • 16:19

Bohužel se zdá, že Saab nebyl výjimka, ale spíš první z mnoha. Další bude zřejmě Alfa. Pravý mazec ale nastane, až začnou krachovat obrovské automobilky typu Renaultu. Nebo až se VW rozhodne konečně odříznout závaží jménem Seat.Něco divného se dnes děje se světem.

Fantomas
13. listopadu • 23:11

A tohle přijde velice brzy. Aut se vyrábí mraky, všichni nastavěli nové montovny a očekávají, že lidi budou po pár letech auta nadšeně zahazovat a poletí si koupit nová.
Jenže mezitím svět udělal inventuru a s hrůzou se zjistilo, že každá stovka má několik majitelů a že peníze jaksi neexistují.

Celuar
13. listopadu • 14:54

To nieje chyba u Alfa ako značky, problém je že to má nad sebou FIAT a to je kotva jak hovado ... nepredáva, spoľahlivosť povedzme nič moc, modely neschopné konkurencie a to potom je tak. Alfa je síce značka a fenomén ale ak sa tejto kotvy nezbaví tak to bude skutočne v oku len p...é Fiat stilo prezlečené za značku a to sa skutočne nepredá keď sme v dobe kde sa aj páni z VW trasú pred kórejcami ktorý skutočne aj keď to nerád priznávam idú kvalitou,ponukou a aj cenou hore, a žiaľ už to nieje tak že by to boli nekvalitné a nespoľahlivé krabičky ale žiaľ dobehli už aj v istom smere pánov v Nemecku a tam to už pochopili tak sa aj podľa toho obracajú ...

MartinK
13. listopadu • 12:34

Co takhle zlepšit kvalitu výroby ? Co si budeme povídat, Fiat a ani Alfa nepatří mezi zrovna špičkově postavená auta. Alfa by měla podle mě i když je pod Fiatem být radikálně jiná. Takhle má pověst jen trochu lepšího Fiatu a to prodeji moc nepománá. Stejnej problém je podle mě u Peugeotu. Nechápu jak výrobce může neustále tolik let ignorovat výtky na kvalitu řazení a pod… Spolehlivost je u Italů a Francouzů bohužel naslaná nemastná a tomu odpovídají prodeje. V době krize už se nekupují auto na 3 roky a 100t km. Co mi je platný feeling Alfy, když u novýho auťáku od začátku vrže palubka a v servisu jsem pomalu víc než doma ?

Pepa
13. listopadu • 13:52

To už taky neplatí, ona kvalita nahoru šla, ale bohužel koncern FIAT toho nedokázal využít a nedokázal to zatím lidem nijak říct. Co naplat, že některé modely i poráží v Auto-bildu VW, když je vedení na prd.

goro
13. listopadu • 13:07

však co je dnes alfa, hov.no, jen trochu na oko hezčí fiat...
problémem je majitel (fiat), který tu značku akorát zplundroval, neinvestoval liru/euru, a myslel si, že když se to jmenuje "alfa", tak se z toho všichni po.serou a budou kupovat jinak oplechovaný punto/stilo, atd. za dvojnásobnou cenu.apropos, co byla kia deset, patnáct let zpátky? nic, žádná tradice, žádné jméno, nikdo tu značku prakticky neznal, ale aisat se snažil, investoval, inovoval, zaplatil designéry, a dnes jejich prodeje vytlačují francouze a fiat na propadliště dějin...

martin
13. listopadu • 12:20

4C tu uz davno mala byt, takisto aj nastupca 159. Alfa fakt nema co ponuknut, skoda toho potencialu.

Linkinn52
13. listopadu • 12:36

Alfa 4C prodeje nezachrání potřebujou nový model který by se prodával za nízkou cenu aby šli prodeje nahoru. ;-)

KarelAntonin
13. listopadu • 11:27

To je sice hezký že FIAT nechce Alfu prodat, ale jestli neproběhne restruktualizace, nezlepší se menežment, neinvestuje se do výroby a vývoje tak taky se může o Alfě mluvit v minulém čase.
V tomto případě již není čas na nějaké emoce, ale musí se jednat.

honza
13. listopadu • 12:46

Proboha co to je za paskvil "menežment". To už jsme na tom fakt tak blbě, že každý převzatý slovo musíme prznit? Navíc, jestliže již existuje sprzněné slovo "manažer", nedělejme z něj menežera :-/

KarelAntonin
13. listopadu • 13:24

manažment i menežment jsou slova běžně se vyskytující počeštělá stačí zadat do Google

Fantomas
13. listopadu • 23:03

Čeština je krásný jazyk, tak proč si z něj sami a dobrovolně děláme mrzáka?

KarelAntonin
14. listopadu • 0:21

Podívejte se do naší historie nebo by jste snad chtěl používat Němčinu místo Češtiny a není to tak dávno kdy se na území dnešní ČR mluvilo Německy.
Dodnes se používají počeštěné Německé výrazy , pouze jsou již tak zažité že se berou za České.
A to se týká i převzatých slov z dalších jazyků.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Majk
14. listopadu • 10:32

Pro znalce češtiny KAM: adjektiva se nepíší s velkými písmeny. Dokonce ani názvy jazyků. Takže příště "čeština" a "německý". A správě jsou to "přejatá slova", "převzatá" je dost neobratné použití jazyka. A před čárkou ve větě se nedělá mezera. Před nebo ve významu vylučovacím se čárka píše. Před vedlejšími větami také.

KarelAntonin
14. listopadu • 12:54

Já nejsem žádný ,,znalec češtiny" pouze se trochu zajímám o naší historii. Trochu mi připomínáte to i.dividum Sebelu kdy taháte češtinu do diskuse o automobilismu.
Já sem chtěl jen říci že prostě v současné době Alfa nemůže koukat na levo na pravo, ale musí jednat jinak prostě půjde pod kytičky.

Fantomas
14. listopadu • 16:46

To je další "moderní trend" v češtině - spousta lidí má pocit, že slova je potřeba rozdělovat. Na levo, na pravo, do zadu, na horu. Copak "levo" je nějaké slovo? Hrůza.A jen taková obecná úvaha. Podle mě čeština není ani zdaleka tak složitá, aby ji nemohl zvládnout i podprůměrný jedinec. A mě neustále překvapuje, že počítat se naučí každý, ale psát málokdo. To si každý vymýšlí všelijaké vlastní patvary, vůbec u psaní nepřemýšlí a ještě se cítí dotčený, když ho náhodou někdo na něco upozorní. Lidé denně čtou noviny, denně pracují s počítačem a internetem, denně vidí jak slova vypadají. A stejně pak napíšou každé druhé slovo blbě. Nechápu.

Skyline
15. listopadu • 12:52

"Pocitat se nauci kazdy":-D:-D:-D:-DMyslim, ze ve sve svate cestinarske valce uplne zapominas na ty davy "poctaru", kteri si pujcuji u Providentu, porizuji na splatku dovolenou a dalsi zhuverilosti. Tedy bych si dovolil nesouhlasit, ze "pocitat se nauci kazdy" - nenauci, jen se to neprojevuje v diskusich na netu.

KarelAntonin
14. listopadu • 16:55

Vaše úvahy patří na stránky o češtině a ne na stránky o automobilech říkám jste jak ten id.ot Sebela.
Takže nechme úvahy o češtině učitelů, textařům, provesorům češtiny, akademickým pracovníků zabývajícím se češtinou například pracovníkům Ústavu pro jazyk český Akademie věd ČR, v. v. i., http://www.ujc.cas.cz/... my obyčejní lidé se budeme bavit tak jak se nám chce nejsme totiž svázáni žádným dogmatem , ale především v diskusi o autech se budeme bavit o autech a ne o tom co sem nepatří

Fantomas
14. listopadu • 18:03

A líbí se mi jak jste rozčlenil lidi.
Ti, kteří chtějí, aby se o autech nepsalo jak v pomocné škole, ale aby se to dobře četlo, jsou idioti.
A ti, kdo nejsou schopni napsat větu bez chyby, jsou obyčejní lidé.
Podle mě je to přesně opačně. Základní školu jsme snad absolvovali všichni.

Skyline
15. listopadu • 12:54

Pokud se nekdo oznacuje jako "obycejny clovek", je cas zdrhat. Podobne jako kdyz se "slusny clovek" dozaduje vetsi represe a hrima o "prisnosti, ktera musi bejt". Alernativou je bojovat, ale jak se rika, pri hadce s blbcem clovek riskuje, ze nahodny kolemjdouci mezi nimi neuvidi rozdil.

KarelAntonin
15. listopadu • 15:41

Aha ja zapoměl že jsou lidi co sami sebe označují za VIP.
Hold jsou lidi , kteří sami sebe počítají nadřazené nad ostatní i když pravde je někde úplně jinde.
To jestli někdo umí nebo až zas tak neumí češtinu je přece úplně jedno taky si podle toho nevybíráte zaměstnance , spolupracovníky, ale zajímá Vás spíše to co daný člověk umí ve svém oboru tedy pokud Vaším oborem není obor spojený s češtinou.
Je to podobné jako v případě Alfy kdy hloupá hrdost zažene tuto automobilku pod kytičky místo toho aby se bojovalo o její záchranu ať již prodejem nebo vhodnou změnou ve vedení či jiným způsobem.

Skyline
15. listopadu • 17:38

Dovolavat se "obycejnych lidi" kvuli omluve neznalosti je znamkou vlastni nedostatecnosti. Neumis si za svym nazorem stat sam? Proc se schovavas za nejakou imaginarni skupinu? Pokud si myslis, ze "obycejny clovek" neumi cesky a tedy je OK ze ani ty neumis cesky, dava to proste o tobe urcity (nelichotivy) obrazek, at chces ci ne.Ano, me samozrejme zajima, co dany clovek umi. Ale k tomu patri umet komunikovat, neni mozne delat katastrofalni chyby protoze to o cloveku proste neco vypovida. Verim, ze jsou pozice, kde to skutecne jedno je, ale tam se nepohybuji. Sam nejsem zadna cestinarska hvezda, ale kdyz nekdo seka jednu desivou vec na druhou, je dost tezke to nevnimat. Jinak receno pokud pujdes vyrabet neco rukama a budes u toho naprosto levej, tezko si toho nikdo nevsimne a okoli te zcela jiste patricne ohodnoti. Obhajovat se tim, ze "to neni tvoje prace" ti nijak nepomuze. Vzdyt je to tak uz na zakladce, kde se to nejvic projevovalo pri sportu. Neumel-li nekdo kopnout do balonu, bylo mu houby platne, ze to nehraje zavodne. Chodim-li tedy diskutovat, nemusim byt cestinar, ale pokud jsem az takovy odbornik jako ty, je to spis na zamyslenou. Psat "by jsme", "Nemecky", "hold" (misto "holt", schvalne si vygugli, co znamena "hold") a dalsi perly a reakce ostatni na ne nemaji s nejakou "hloupou hrdosti" co delat. Forma neni nad obsah, ale je-li mizerna, vrha to spatne svetlo i na nej.

KarelAntonin
15. listopadu • 18:12

Tím že píši že jsem obyčejný člověk pouze uvádím že se nad někým nepovyšuji jako někteří lidé.
Již v jedné staré české pohádce se říká ,,Před nikým se neponižuj a nad nikým se neponižuj" a tato slova platí dodnes i když si to někteří lidé , kteří vyvyšují sebe nad ostatní neuvědomují.
Pokud jde o obory kde se používá čeština tak to beru ( v případě potřeby si platím lidi , kteří mají češtinu ve své náplni práce - textaře, aj.) , ale toto je diskuse o autech.
A já jsem psal na začátku o řízení společnosti v čemž mám dlouholeté zkušenosti dnes již na mezinárodní úrovni.
Pokud se zmiňuješ o práci rukama mohu ti říci že do dnešní pozice jsem se vypracoval od práce rukama a ještě dnes se mi nevadí občas pracovat rukama, ale člověk zjistí že některé věci si buď dělá pro sebe , případně pomůže kamarádovi sám jako svoji zájmovou činnost i s tou dávkou nešikovnosti a nebo si je prostě zadá u odborníků.
A pokud vím o diskusi o automobilech nikdo není placený alespoň já tedy ne. Takže si budu psát tak jak mi ,,zobák" narost a nějaký remcalové ať si klidně remcají

KarelAntonin
15. listopadu • 15:26

Aha ja zapoměl že jsou lidi co sami sebe označují za VIP

KarelAntonin
14. listopadu • 18:17

Jen by mě zajímalo jaký má čeština vztah k Alfě jejímu přežití, výrobě atd.

Fantomas
14. listopadu • 18:35

Tak pište anglicky :-P

KarelAntonin
14. listopadu • 18:53

:-P:-P:-P:-P

Fantomas
14. listopadu • 19:06

Nebo třeba italsky. Teď jste tady přesvědčoval, že nezáleží na tom jak se píše, hlavně když je to o autech ;-)

KarelAntonin
14. listopadu • 19:24

Pište jak vám zobák , huba narostla. Já tak budu psát taky .
Čirou náhodou nejmenujte se Petr Sebela.

Fantomas
14. listopadu • 21:12

Samozřejmě si můžete psát, jak jen chcete. Pak ale taky musíte počítat s tím, že ostatní můžou komentovat jak jste to napsal, nebo se tím dokonce budou bavit.

KarelAntonin
14. listopadu • 21:19

V tom vypadku budu psat na Ukrainskoj muve latinskymi bukvami. :-DNejste náhosou Petr Sebela????????????????????????

Fantomas
14. listopadu • 17:51

Ale pořád to je přece o autech. I o autech přece píšeme česky. Nebo nepíšeme česky? A když budeme o těch autech psát jako negramoti, tak bude všechno v pořádku?

Skyline
14. listopadu • 11:58

Nemecky a Cesky je sice katastrofa, ale mnohem vic taha za oci "by jste". S ohledem na rozsirenost tohoto patvaru ve vsech podobach (aby jsme atd.) cekam, ze boj s vymycenim skonci a tahle hruza zakotvi v PCP.

Majk
14. listopadu • 12:47

No vida, tohle jsem tam zapomněl napsat. A přitom to měl být takový zlatý hřebík...

KarelAntonin
14. listopadu • 0:21

Jakého mrzáka pouze se počešťují cizí výrazy je to přirozený nezadržitelný vývoj a je to tak dobře a to již pár set let.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
14. listopadu • 16:47

Ano, i degenerace je vývoj.

KarelAntonin
14. listopadu • 16:56

Jo to jsou krásné automobilové úvahy patřící do diskuse o automobilech

Fantomas
14. listopadu • 18:10

Nejen co o autech píšeme, ale i jak o autech píšeme. Takže stále je to o autech.

KarelAntonin
14. listopadu • 18:19

Díky úvaze o češtině se rozhodně zlepší situace v AlfěB-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]

Fantomas
14. listopadu • 18:36

Moudrý člověk by se z vlastních chyb poučil ;-)

KarelAntonin
14. listopadu • 18:50

V tom s Vámi musím souhlasit. Měl by jste se poučit. Já totiž nejsem placený za češtinu o autech diskutuji protože mě baví a tudíž mluvím jak mi ,,zobák" (pusa) narost

Fantomas
14. listopadu • 19:13

V tom případě vám přeji, až půjdete nakupovat, aby vám pokladní napočítala nákup také jak se jí zachce, jak jí hlava narostla ;-) Jistě nebudete trvat na nějakých správných počtech. Vždyť jde jen o nákup a ten máte.

KarelAntonin
14. listopadu • 19:22

Jenže ona je za to placená aby svou práci vykonávala správně. Já tady nevykonávám žádnou práci pouze diskutujeme o autech zřejmě Vám tento malý rozdíl unikl.
Já bych si též nedovolil svoji práci odfláknout, ale moje práce není čeština.

Fantomas
14. listopadu • 19:28

Ani její práce není matematika, ale jen vám napočítat nákup a to udělala. Vás nezajímají pravidla psaní, ji zase pravidla počítání. Vám je jedno jak píšete slova, jí je jedno, kolik je 3+3.

KarelAntonin
14. listopadu • 20:47

Jenže její práce je to správně spočítat a to je ten rozdíl.

Kankunen
13. listopadu • 12:59

Nerýpej nebo se mu zlomí VAZ.

sdssdsd
13. listopadu • 13:15

:-D:-D

Kankunen
13. listopadu • 10:27

Je vůbec někdo na světě, kdo si přeje krach Alfy, asi ne. Popros Serjožo pana Piecha a dej mu Alfu za Liru. Víš přece, že umíš akorát přelepovat znaky a zastavovat vývoj.

Doporučujeme

Články odjinud