Alfa Romeo MiTo pro rok 2011 do prodeje

Modernizované provedení základního modelu stávající palety typů Alfa Romeo vstupuje na evropské trhy.

Během tohoto týdne lze již v Itálii a většině dalších zemí Evropy objednávat vylepšenou verzi modelu Alfa Romeo MiTo, který se veřejnosti prvně představil na letošním autosalonu v Ženevě. Přichází s několika technickými zlepšeními, svěžími barvami karoserie, novými materiály čalounění a motory upravenými pro plnění emisní normy Euro V a standardně doplněnými soustavou řízeného zhášení Start/Stop. Oproti předchozím spekulacím si ale na instalaci dvouválce TwinAir od Fiatu ještě počkáme. Chtělo by se říci naštěstí…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Itálii byla základní cena modelu Alfa Romeo MiTo pro rok 2011 stanovena v přepočtu na 380 000 Kč, za něž dostanete výbavový stupeň Progression a zážehovou, atmosféricky plněnou „čtrnáctistovku“ s výkonem 78 koní (57 kW). Výbava Distinctive je k mání v přepočtu za 554 000 Kč s vznětovým motorem 1,6 JTDm2 s výkonem 120 koní (88 kW). K mání je také menší verze 1,3 JTDm2 s 95 koňmi (70 kW), ale především trojice verzí zážehového čtyřválce 1,4 MultiAir. Provedení s atmosférickým plněním dává 105 koní (77 kW) a s přeplňováním pak 135 a 170 koní (99, resp. 124 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V modelovém roce 2011 je MiTo dostupné ve výbavových stupních Progression, Distinctive, Super a Quadrofolio Verde. Na výběr je ze sedmi typů litých kol a jedenácti barevných odstínů. Ve výbavě najdeme také multimediální soustavu Blue&Me-TomTom, integrovaný dotykový displej s úhlopříčkou 4,3 palce nebo vylepšený palubní počítač. Díky standardní instalaci systému Start/Stop vykazuje základní čtrnáctistovka průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km, což je o 0,3 l/100 km méně než dosud. Slabší z přeplňovaných MultiAirů je kombinován s novou dvouspojkovou převodovkou TCT, s níž zrychlí z klidu na 100 km/h za 8,2 s (zlepšení o 0,2 s). Všechny vznětové verze pak mají servisní interval prodloužen na 35 000 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
 


 

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků