Alfa Romeo MiTo nyní s dvěma novými motory

Malý třídveřový prcek se sportovními sklony se dočkal dvou nových přírůstků do nabídky motorů. Konkrétně se jedná o slabší verzi přeplňovaného benzínového čtyřválce 1,4 T a úsporné dieselové 1,3 JTD. Důvod pro rozšíření nabídky je prostý, automobilka chce oslovit více zákazníků a nabídnout více alternativ k tomu jistě atraktivnímu modelu.

Benzínová novinka má být jakousi zlatou střední cestou mezi základní 1,4 MPI nabízející výkon 58 kW a silnější přeplňovanou 1,4 T-Jet s výkonem 114 kW, která je zároveň i vrcholem nabídky. Slabší 1,4 T se však taky za nic nemusí stydět, se svými 88 kW bohatě postačuje, aby tento prcek z nuly na stovku zrychlil za 8,8 vteřiny.
Další novinka má pak uspokojit vyznavače dieselových agregátů, kteří od svého vozu očekávají především co nejnižší spotřebu. I přesto ale nabízí 1,3 JTD vcelku slušný výkon 66 kW. Motor se může pochlubit i standardně montovaným filtrem pěvných částic a splňováním norem Euro 5.
Klepněte pro větší obrázek 
Alfa Romeo MiTo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek