Alfa Romeo MiTo Kit-One od Magneti Marelli: MiTo GTA pro nedočkavé

Alfa MiTo se sice již prodává v přiostřené verzi Quadrofoglio Verde, mnohokrát avizované GTA se ale ne a ne dostavit. Vyklizený prostor se tak rozhodla obsadit slavná italská firma Magneti Marelli, přesněji její divize Elaborazioni 1919, a nabídla sadu vzhledových i technických úprav pro MiTo, které mají vůz vysněnému GTA alespoň přiblížit.

Sada úprav má velmi prostý název Kit-One a dotýká se celkem výrazně zevnějšku i útrob vozu. Na karoserii nelze přehlédnout výrazné rozšíření blatníků, dovolující dosažení většího rozchodu kol, úpravených nárazníků vpředu i vzadu - toho vzadu i s integrovaným difuzorem - a zvláštních, černě lakovaných kol. Další venkovní změny jsou již méně významné i výrazné, jde o světla pro denní svícení a černé lemování předních světlometů.

Z technických vylepšení je nezjajímavější osazení tužších pružin MME, které vůz též o 3 cm přiblíží zemi, výfukového systému Parco Chiuso, brzd Brembo a očekávatelných softwarových úprav motoru, které dodají jednotce 1,4 turbo o 23 kW/31 koní více síly.

Cena úpravy je zatím neznámou, dostupná by ale měla být prakticky okamžitě. Magneti Marelli přitom prodá nejvýše 200 takových kitů, jde tedy svým způsbem o jakousi limitovanou edici. Více o ní napoví přiložené snímky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo Kit-One od Magneti Marelli Elaborazioni 1919
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků