Alfa Romeo MiTo Imola: od Italů pro Japonce

Alfa Romeo již brzy uvede na japonský trh speciální edici modelu MiTo nesoucí název po slavném italském okruhu v Imole. Vyrobeno jich přitom bude pouze 150 kusů a nabízeny budou převážně s přeplňovaným 1,4 litrovými čtyřválci, které u standardní verze představují vrchol nabídky pohonných jednotek.

Samotné provedení se od toho běžného liší v podstatě jen kosmetickými úpravami - standardem jsou 18-ti palcová litá kola, červené brzdové třmeny a chromové kryty zevnějších zpětných zrcátek. K tomu všemu nesmíme zapomenout na speciální lak karoserie Imola Yellow a černou kůži Pelle Frau použitou na čalounění interiéru. O pravosti edice přitom svědčí i plaketa nesoucí výrobní číslo modelu.
V zemi vycházejícího slunce se tento model objeví nejdříve v listopadu a už teď to podle objednávek vypadá tak, že všech 150 kusů se prodá ještě před jejich fyzickým příchodem. 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo Imola
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků