Alfa Romeo MiTo GTA je realitou: 240 koní z objemu 1,75 litru!

27 komentářů

robetro
9. března • 9:41

chudaci co maji Fabii tvrdi zadny extrem v živote nejezdili na nicen jinem

misho
4. března • 16:47

Nova Fabia II RS mu to natrie ;-)

robetro
9. března • 9:43

ta tvoja fabia je zastarala stara kunda co nemci odhodili dizajnovo aj technicky fabia je srot a hajzel kara mas gebriny lebo taliany su lepsi

Majk
4. března • 18:47

Odzadu určitě. :-D

neodhalitelny
4. března • 16:36

Radku, nejake realne fotky by nebyly? Osobni pocity z tohoto vozu by taky nebyly spatne.. ne jen psat (opsat) to, co uz jsem tu na autorevue cetl...

Radek Ondrášík
4. března • 16:44

Netusim, ja uz zde nepisu ;)

mustafa
4. března • 21:00

cože už tu nepůsobíte? Tu bylo aspoň nějaký vzrůšo pod vašima článkama :-D

Radek Ondrášík
4. března • 22:23

Už asi 3/4 roku ;)

Tumas
5. března • 12:48

Ze by mister zhaveho pera dostal padak za sve "profesionalni" clanky....???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
5. března • 17:49

No to ani v nejmenším, pouze mistr měl zdejší psaní jen jako koníček a ten již jaksi zabíral moc místa. Na druhou stranu úplně skončení to taky není ;)

Dusan
4. března • 15:49

Tohle neni zdaleka blizke limitum malych turbomotoru. Uz v roce 1998 melo EVO V z dvoulitru nejakych 280Ps v serii (tj. litrovy vykon o malinko vyssi nez tohle) s tim, ze jenom tlakem na turbu se bez dalsich uprav dalo az nekam ke ctyri sta konim a silenci v Japonsku s ponekud vetsimi upravami z techle motoru dostavali 650+PS a v pozdejsich generacich a jeste silenejsimi upravami az 800PS to vse stale z dvoulitroveho ctyrvalce v aute nizsi stredni tridy. :-D

Matej
2. května • 21:05

Ty si magor tak jako nevím o co ti jde jestli seženeš auto bez vnějších upráv s tímhle výkonem a za stejnou cenu jako se to bude prodávat tak ti dávam hold. Jinak seriova vyroba se nedá srovnávat s fajnšmejkrama z japonska.

Majk
4. března • 18:48

Jojo, kde jsou ty časy, kdy byl problém dostat i blbých 50 kW z pětilitrovýho motoru. :-D

Radek Ondrášík
4. března • 16:02

jenom tlakem v turbu se dalo cca 360 koní, pak kdo chtěl, aby mu motor vydržel alesoň 10tkm, už měnil střeba.Ty úpravy na 800 a více koní pak znamenal kompletně přepracovat vše a životnost agregátu se pohyvoala v kilometrech.

Dusan
5. března • 11:35

Znamej mel tehdy EVO VI, mel to poladene na 400PS a motor se dozil nejakych 75000km, coz je hodne dobry vykon s ohledem na fakt jak bylo to auto vyuzivane. Navic ten motor pravdepodobne znicilo ALS, ktere si tam nechal dat a nikoliv tlak turba.

xxx
4. března • 15:56

ono F1 z 1500 ccm s turbom pred restrikcnymi opatreniami uz pred vyse 15 rokmi mali cez 1000 PS. Samozrejme ze to niesu motory pre kazdodenne pouzivanie.

Jogurt
8. března • 17:44

Audi 1,8T mělo v několika verzích obdobné litrové výkony už před lety.......

Radek Ondrášík
4. března • 14:12

No mám obavu, že když už je to ta předokolka, že tam mechanický samosvor nedají a ten jejich pseudo Q2 toho moc nezachrání. Jinak 6ti sekundám na stovku nevěřím. Výkon by na to byl, trakce ne.

andy_xx
4. března • 16:36

doufám, že mechanický samosvor bude aspoň volitelná výbava :o/...nicméně 6ti sekundám věřím v případě těch 19" pneu, ideálním podmínkám asfaltu a v rukách zkušeného řidiče

Radek Ondrášík
4. března • 20:29

Mechanický samosvor za cca 30tis. bude jako příplatek, ale u externí firmy.

R
5. března • 3:30

Tuning se nepocita, 6 s to MiTO nebude zvladat, jen marketing, navic podle interniho zdroje ten podvozek stoji za prd. Jinak motor dobry.

Matej
2. května • 21:02

Nesmíš posuzovat podletoho co nekdo rekne nebo napise první musíš vyzkoušet pak říkat.

Radek Ondrášík
5. března • 7:22

Tak 6 sekund by i šlo a "interní" zdroje je co? Soused odvedle?

wolff
4. března • 14:19

Když to říká koza.... tak to bude pravda....:-D:-P

Radek Ondrášík
4. března • 14:31

hele Vlčku

wolff
4. března • 14:40

hele Kozo...:-P

bzony
4. března • 14:03

Design vypada hooodne ostre

Doporučujeme

Články odjinud