Alfa Romeo Milano: nástupce 147 nafocen bez špetky maskování

55 komentářů

Marťa
8. července • 14:59

Už Alfa MIto mi nepřišla tolik "šmrncovní" jako např. 159, Brera a teď tohle.... Záleží na vkusu... Mě připadá jako by Mito a Milano vubec nevyšli z italského designerského studia, ale spíe odněkud z Číny...

Mito
7. července • 13:23

V tej bielej farbe mi to pripomina mys ... hnusnu mys ... sorry.

rohYpnol
6. července • 16:55

...myslím, že nad ní budete všichni ještě slintat, jaký je to krasavec. Je mnoho aut, co se mi na prvních fotkách vůbec nelíbila. A přitom naživo to jsou hezké vozy. Garantuji vám, že i taková E330i jde nafotit tak, že se nikomu nebude líbit. Podle rozmazaných fotek v rozlišení 1x1kráva s přepalem bílé na 90% plochy auta ji takhle odsoudit... Chudinka Alfice. Ale já stojím při ní. Rozhodně to nebude nějaká tragédie. Byť souhlasím s názorem, že vrcholem umu je A 159. To je prostě kus k sežrání. Ale MiTo se mi také velmi líbí, jen si nejsem jistý "trvanlivostí" designu.

kravitzul
6. července • 22:54

mám již 4 A.R. V současné době 156 facelift, 33 a starého retro Spidera a souhlasím s tím, že tenhle dizajn taky neni mé gusto..ale až tak hrozné to neni..no ale říct tohle u Alfy?...to nebylo nikdy zvykem. Ze 159, Brery jsem byl nadšenej a je pravda, že mají trochu nadváhu a u 159 to omlouvám, jelikož je velikostně spíše nástupcem 166..ale kupé Brera?..tam je to tragédie s váhou oproti konkurenci. Ale pozor 159 v jízdě mezi kužely a to jak na mokru, tak na suchu, porazila veškerou svou konkurenci, včeteně lídra danné třídy BMW 3 a to má náhon na zadek a téměř ideální rozložení hmotnosti.
MiTo mi taky moc nesedlo..připomíná mi ze předu světlama koreu..Exteriér by byl na tak malé auto moc pěkný, nebýt těch předních světlometů..pro mě ala moucha..stačil jen o trochu jiný tvar a více dravosti a je to krásné auto, protože jinak se do něj 8C krásně naroubovala. Pak na přístrojové desce je až moc vidět tvar Grande Punta. Ale jízdně a motorově to auto chválim..ale stačilo tak málo. 147 pro mě vždy byla spíše dámská Alfa a tak pro mě Miláno neni takovým zklamáním a věřim, že na živo bude vypadat lépe-tohle je špatně nafocené. Až budou A.R. s náhonem na zadek, transakcí..s více přeplňovanými zážehovými motory(1750 TBI je dle mě dobrou cestou)-bez spojení s holdenem(kdy je pouze hlava od A.R. zbytek je Opel), se sportovně klínovitýmy tvary, které vždy i s revoluční technikou předčili konkurenci o několik let..tak budu nadšenej.

ethicon
6. července • 21:12

nebud optimista:-)) určite slintat nebudú, keby tam namiesto znaku AR bola škoda alebo VW tak sa tu rozplívajú aké je to krásne:-))

robert+
6. července • 11:33

Ano alficka na tychto fotkach vyzera priserne, ale je to dane hlavne tym ze tie fotky su priserne.. nafotene uplne zblizka so sirokym objektivom, kory deformuje obraz ala rybie oko.. takze si treba este pockat. ale suhlasim s nazorom, ktory tu uz odznel ze vykradacka 8C nefunguje na malych autach s relativne vysokym predkom (MiTo, 149)..

pavel
6. července • 11:24

tak to se trochu nepovedlo:-/

MrWebsky
6. července • 10:00

AR Milano = Fiat Bravo pro USA.

Kimiiik
6. července • 9:00

Mě se líbí, design je velmi subjektivní a i MiTo je krasavec, pro mě jsou tyhle dvě mnohem hezčí než ten hnus 159, toť můj názor, teď mě za to sežerte =D

Andy
5. července • 22:39

Při prvním pohledu jsem se lekla, zvyklá na vychytanej nadčasovej design 147, ale při dalším ohledání :-D myslím, že naživo to bude v této třídě bomba. A ta bílá barva, ta se mi fakt líbí na luxusních velkých limuzínách, z Milana dělá možná trošku bečičku.

xxx
5. července • 18:33

&noj prvy dojem bolo hned ze je to podobne ako od Lancie model Thesis. Thesis ma zadnu partiu elegantnu a krasnu, no ked sa pozres na predok je to, hmmm neviem najst spravne slovo, no rozporuplne, ako z ineho auta. No, nechajme sa prekvapit ako to bude nazivo, mozno zmenime nazor.

Martin
6. července • 12:35

Podoba s Thesisem mě napadla jako první. Ovšem lancia mi přijde mnohem hezčí a elegantnější. Pro někoho kontroverzní, ovšem berte v úvahu, že se jedná o vyjímečný vůz, který se už dnes prakticky nevyrábí.
http://katalog-automobilu.cz/img/lancia-thesis-3-2-v6-24v-5.jpg

zandome
5. července • 13:10

Mam taliansky dizajn velmi rad, ale este v tej bielej mi tato nova Alfa pripada ako uplna dodavka :(

gewehr
5. července • 15:14

hmm podobne. Je az neuveritelne, ze automobilka ktora spravila dizjnersky skvost 159/Brera pusti do sveta toto. Robi to iste co VW, ale este doslednejsie IMO je to Bravo na 100 sposobov, ale stale rovnako... kam sa clovek pozrie, vsade stopy Fiatu... Zadny tlpik, bocne proporcie, budiky... velka skoda, ja som Alfy povazoval za dizajnersky najkrajsie, toto nejde dobrym smerom.:-|

ethicon
5. července • 16:06

ale zaujímavé je to, že tieto skvosti 159/Brera sa nepredávajú a tolko kritizované Mito ide na dračku.

Jacinto
6. července • 15:16

Mito je v podstate prvý konkurent Mini Coopra, takže aj preto.

petr164
5. července • 17:44

Ehm, Brera/159 se prodává podle marketingové úvahy - krásná ani ryba ani rak, donedávna s nepominutelnou nadváhou, doposud s preferencí nefunkční elektroniky před funkční mechanikou (samosvor - všichni usilují o menší odpory v trakci a v AR vymyslí přibržďování kola...) Maserati to jistí :)

ethicon
5. července • 17:49

tá hmotnost je len tu vymyslená legenda...pozri kolko váži rovankovybavená BMW3, A4 alebo Mondeo...samosvor má len GT, Mito a 147ka...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
6. července • 10:11

To neni zadna legenda, to je realita - vahovy rozdil mezi 156 a 159 na zacatku vyroby byl vsechno, jen ne zanedbatelny.

ethicon
6. července • 15:46

a ty vieš čítať, kto tu porovnáva 156 a 159tku..porovnaj aktuálne modely jednotlivých značiek v danej triede...hmotnost je hlavne dan za bezpečnosť a

Skyline
6. července • 16:05

Eh, vidim, ze cestina ti dela problemy. Podivej, ty pises o tom, ze vysoka vaha 159 je nejaka nepravdiva legenda. Ja ti na to napsal, ze nemas pravdu, ze to neni legenda, ale realita, ovsem zalozena na necem jinem, nez ty sis myslel. Kdyz prisla 159 na trh, byla jeji vaha oproti predchudci sakra vysoka, to je duvod, proc se zacalo rikat, ze je to tezke auto (coz je pravda). Omlouvani vahy bezpecnosti je v teto souvislosti ponekud mimo, protoze to na danem faktu nic nemeni.

xxx
7. července • 11:44

Neviem, mozno sa mylim, no aj tu uz odznelo ze 159 je polonastupca 166, t.j. luxusnej sportovej limuziny, kde treba aj urcity komfort. Ono s hmotnostou je to ako s objemom, ktorý nenahradíš. Ak chces jazdit s lahkym autom, je to ako s motokárou, naskakuje na kazdom hrbole a ked niesi 100% sustredeny kazdu chybu tvrdo potresta, temer ziadna vystraha a okamzity trest. Vrcholom takychto s e r i o v y c h aut je podla mna Lotus. Cisty zazitok z jazdy a adrenalin. Ked chces aby auto islo aj pohodlne, aby vedelo vyfiltrovat nerovnosti na ceste potrebujes hmotnost. Okrem toho potom ziskas cas a upozornenie ze sa blizis k hrane moznosti auta. Je to cela veda kde vsetko zo vsetkym suvisi a je to o kompromisoch co chces a co si ochotny obetovat.

Skyline
7. července • 12:18

To mela byt reakce na me? Jestli jo, tak nechapu, co to ma spolecneho s tim, ze je 159 oproti 156 tezka. A ty reci o tom, jak je s lehkym autem nutne se 100% soustredit, to je teda pecka:-D Skoda 120 byla velmi lehka, ale ze by to byla motokara, ktera "nadskakuje na kazdom hrbole" a "kazdu chybu tvrdo potresta", to jsem si nevsiml:-D Ciste zazitky a adrenalin:-DA jestli v tezkem aute "ziskam cas na upozorneni", tak to je ovsem hovadina roku...

xxx
7. července • 12:38

To mela byt reakce na me? Jestli jo, tak nechapu, co to ma spolecneho s tim, ze je 159 oproti 156 tezka. Domnievam sa, ze 159 ma "nadvahu", preto, lebo z nej chceli urobit aj pohodlnejsie auto. A ty reci o tom, jak je s lehkym autem nutne se 100% soustredit, to je teda pecka Skoda 120 byla velmi lehka, ale ze by to byla motokara, ktera "nadskakuje na kazdom hrbole" a "kazdu chybu tvrdo potresta", to jsem si nevsiml.Mal som dojem ze sa bavime o sportovych autach. Ciste zazitky a adrenalinAko som pisal, je moj nazor na vozenie v Lotuse ELISE, EXIGE. Lahke auta s vykonnym motorom.A jestli v tezkem aute "ziskam cas na upozorneni", tak to je ovsem hovadina roku... Hmmmmm, kasli na to, je to moj nazor.

Skyline
7. července • 14:03

Ad 159: ale to je preci UPLNE JEDNO, proc je tezsi. Otazka znela "je vysoka vaha 159 pravda, nebo je to jen legenda?" a odpoved je, ze je to pravda. Duvody tady nikdo neresi, to kazdej vi.Ad "sportove auta": viz "Ad 159", o zadnych autech rec nebyla, takze to, ze se bavime o "sportovych autach" byl asi opravdu jen tvuj dojem.Ad tezke auto a cas na upozorneni: ze je to tvuj nazor nic nemeni na tom, ze je nespravny. Nekdy si to zkus a protahni po okresce tezke auto (X6, LS, 7er) a pak mi rekni, kdes tam mel cas na upozorneni. Ver tomu, ze prvni upozorneni, ktere dostanes, je rozblikana kontrolka trakce a dojde k tomu v takove rychlosti, ve ktere te ani nenapadne, ze bys mel mit problem. Pak kontrolu trakce vypni a se stabilizaci se bude opakovat to stejne - nez vubec ucitis, ze je problem, stabilizace bude zurive blikat. Pak, pokud jsi hodne odvazny, vypni i tu stabilizaci a jestli to prejizes, prijd se pochlubit, jak jsi mel "hodne casu". V tezkych autech jsou informace z volantu a podvozku tak potlacene, ze se s vypnutou stabilizaci v podstate neda jezdit bez velkeho rizika, ze se podivas do skarpy. Naopak v lehkem (a tvrdem) aute citis kazdy sutr a limit se hlasi dlouho dopredu. Samozrejme jsou auta lehka a zakerna, s limitem, ktery lze rychle prekrocit, ale to jsou jen vyjimky, potvrzujici obecne pravidlo.

xxx
7. července • 14:45

Ad 159: ale to je preci UPLNE JEDNO, proc je tezsi. Otazka znela "je vysoka vaha 159 pravda, nebo je to jen legenda?" a odpoved je, ze je to pravda. Duvody tady nikdo neresi, to kazdej vi.OK, ja som len napisal co asi podla mna viedlo konstrukterov k zvysenej hmotnosti. Nehadam sa. Aky je tvoj nazor?Ad "sportove auta": viz "Ad 159", o zadnych autech rec nebyla, takze to, ze se bavime o "sportovych autach" byl asi opravdu jen tvuj dojem.Diskusia je o 159-tke a ja 159 povazujem za sportove auto, Ty nie?Ad tezke auto a cas na upozorneni: ze je to tvuj nazor nic nemeni na tom, ze je nespravny. Nekdy si to zkus a protahni po okresce tezke auto (X6, LS, 7er) a pak mi rekni, kdes tam mel cas na upozorneni......atdNechce sa mi to tu rozoberat, je tu vela faktorov ktore neberies v uvahu. Moje skusenosti zatial su take ze ked sa napr. BMW 7 blizi k svojim hraniciam da ti to pocitit podstatne skor ako napr taka Honda S 2000. S lotusom som zatial nemal tu cest, a je to jedne z mojich snov.
No ako pisem je to moj subjektivny nazor a nehadam sa ze je jediny spravny.

Radek Ondrášík
6. července • 11:30

No ono to bylo spise o tom, ze 156tka byla abnormalne lehka, coz se ale projevilo na krouceni se kary, ktera nebyla z nejtussich a taky na bezpecnosti, ktera byla mizerna. 159tka sla s vahou na uroven konkurentu. Dnes vazi 159tka zhruba to, co treba souper 156tky, teby BMW 3 E46. Tedy Alfa 159 3,2 vazi 1540 kg a BMW 330i E46 vazilo 1500 kg. No a ta 156tka 2,5V6 vazila necelych 1400 kg.
A ono i kdyz pricteme tech 40 kg o ktere ta AR159 zhubla, tak jsme se nedostali na zadne obludne vahy s ohledem na segment, kde to auto funguje. A jen pro predstavu
AR 156 2,5 V6 - 1340 kg
AR 159 3,2 V6 - 1540 kg
BMW 330i E46 - 1500 kg
BMW 330i (soucasne) - 1560 kg
Honda Accord (soucasna) 2,4 - 1555 kg
Honda Accord (minula) 2,4 - 1460 kg
Audi A4 3,2 V6 (soucasna) - 1580 (ale quattro)
Ford Mondeo 2,5T (soucasne) - 1480 kg.... apod. takze ta obludna vaha te AR159tky nebyla zas tak uplne obludna :)

Tom
6. července • 21:56

To ja s tou kroucenim a tuhosti kastle u 156tky nesouhlasim. Nedavno jsem nasel (tusim dokonce ze to bylo na tomhle webu) tabulku s tuhosti karoserie a 156tka byla v horni polovine.

Radek Ondrášík
6. července • 22:40

Nebudu ti kazit radost, ale kastle 156tky byla vsim, jenom ne pevnou. To, ze jsou na tom jina auta jeste hure neni omluvou. Kazdopadne se 156tkami sem toho neco najezdil a dokonce jsem i nejakou mel a nemuzu na ta auta rici spatne slovo, spise naopak, ale jsem realista a nemam problem si priznat nedostatky. Tuha Alfa je az 159tka, to je prevni model, ktery opravdu drzi.

Skyline
6. července • 12:55

Ja napsal: "vahovy rozdil mezi 156 a 159 na zacatku vyroby byl vsechno, jen ne zanedbatelny"Tys napsal:
"AR 156 2,5 V6 - 1340 kg
AR 159 3,2 V6 - 1540 kg"Takze mi z toho vyplyva, ze nejsme ve sporu;-)

Radek Ondrášík
6. července • 13:08

On je problem v tom, ze vuci te 2,5 V6 u 156tky nema 159tka co postavit :( Ale treba takova 156 3,2 V6 GTA vazila necelych 1450 kg. Takze o 20 cm vetsi 159tka vazila o cca 100 kilo vice, coz neni samo malo a je to poradne znat, ale proste az takova dramata to nejsou :)

gewehr
5. července • 16:16

a co ma predajnost spolocne s individualnym pohladom na dizajn

ethicon
5. července • 16:22

máš pravdu nemá nič.

ethicon
5. července • 14:23

a ináč čo ste aké zázraky čakali?? sochu od Michelangela na kolesách??:-D Aj dizajn sa musí prispôsobovať napr. nárazovým testom, vo všeobecnosti sa unifikuje pozrite napr. Audi tam naozaj človek často ani nevie o aký tip sa jedná...tiežž by sme mohli napísať, že A4 je vlastne nafúknutá A3 podobne BMW či "nová" generácia Golfa, ale taký je trend a tomu sa nevyhne žiadna automobilka..ono tá biela tomu na kráse tiež nepridáva a nikto sme to nevideli naživo...osobne si však myslím, že Milano spolu s novým Meganom či novou Astrou je to najkrajšie čo v nižšej strednej m.ôžeme vidieť

petr164
5. července • 17:40

No, musím přiznat, že nové polo se pod designerem stalo pohledným a ostřeji působícím, než je (mechanika nic moc). Předek ala 8C není právě tím, za co jej mají ta trdla ve vedení AR, bohužel se to projeví na budoucích prodejích (pokud nebudou famózní jízdní vlastnosti a solidní výdrž a ekonomika provozu).

ethicon
5. července • 17:45

práveže nemáš pravdu..paradoxne všetci tu nadávali na nový dizajnový štýl prezentujúci sa najprv v Mite a čuduj sa svete...Mito je ťahunom predajov...a tiež na prvých fotkách to nebolo nič moc, ale ked to človek vidí naživo (okrem bielej) je to auto, ktoré vyčnieva zo šede našich ulíc....

Dusan
8. července • 8:28

No budme realisticti. Byt "tahnounem prodeju" u Alfy Romeo je asi jako vyhrat paraolympiadu v behu vozickaru. Jako uspech to je to ano, ale nic to nemeni na faktu ze normalni okoli beha stejne rychleji. :-D

NevericiTomas
5. července • 12:47

jsou ted v mode slunecni bryle typ Masarka -O-O... Skoda, ze se to prelilo i designu automobilu. Takhle vypada pohled italskeho dravce: http://img.auto.cz/auto/base/2006-13/arbr81_4427a7a6c8237.jpg

Thor
5. července • 12:17

.... jako vždy :-P. Majitelé sádrových trpaslíků, Golfů, podobného hnusu a kýče sem raději nepiště :-P

Skyline
5. července • 14:07

Ja bych zase rekl "obluda jako vzdy", navic tohle vypada jak snimky nejake cinske kopie alfy, neco jako BYD, Geely nebo tak. Ale Cina je na vzestupu, takze kdyz se ti libi jejich design, budes mit pred spoustou lidi naskok:-D

petr164
5. července • 17:46

U Nissanů design byl a je popelkou, ta auta "jen" dobře jezdí. Vypadají ale neelegantně, a to ani nemusí být po kroupách...

Skyline
6. července • 3:15

Co s tim ma spolecneho Nissan? :-D Sis zjevne spletl diskusiB-]

Puchino
5. července • 13:26

Ved toto je sadrovy trpaslik z garaze.

chegue
5. července • 13:01

jestli to byla narazka i na me:) tak jen doplnim ze jezdim prave v Italskem da se rici designove kontroverznim aute. Pro me samozrejmne naprosto uzasnem:) Takze zadnymi predsudky vuci Italum rozhodne netrpim, naopak jsem fanda Italske designerske skoly a automobilek obecne. Tohle se mi ale z prvnich fotek proste nelibi. Postrada to sportovni smrc typicky pro Alfu.. naopak to vypada ze se kladl duraz na prostornost a objem zavazadelniku:/ Vzpominam si jak jsem byl nadseny z prvnich fotek 159. Dnes to byl presny opak:/ Skutecnost muze byt nakonec trochu jina, ale neverim ze uplne...

Petrik
5. července • 12:22

No právě .. tohle auto má do krásy daleko, pokud bereme v potaz klasicky krasná auta ... je to nafouknuté MiTO a v podstatě Bravo ... auto pro ženskou

Thor
6. července • 12:25

Pak jsem tedy ženská :-D

ethicon
5. července • 12:58

to potom aj Polo je len vyfúknutý Golf nie??:-D ale taká Fábia to je krása

chegue
5. července • 12:12

Uz po prtvnich "spy" snimcich z terenu jsem byl skepticky, ale az takove zklamani jsem necekal:( To co skvele funguje na 8C podle me vubec nefunguje na MiTu a podle vseho nebude ani na 149. Jakoby monoliticka predni cast sice pusobi relativne originalne, celkove pak ale bez jakehokoli vyrazu a nebyt charakteristickeho trojuhelniku i bez jakekoli identity... Stejne zoufale jsou na tom i zbyle partie karoserie. Profil postrada naznak dynamiky tolik typicky pro znacku! Originalni umisteni zadni kliky do sloupku dveri, ktere u 156 bylo takrka genialni, pusobi zde jako parodie. V zadni "nafoukle" casti, chce se mi naspat dnes tak typicky pro koncern Fiat (Bravo, Delta a 149) se pak uzavira cela designerska tragedie:( Presto snad prave zadek pusobi z celeho vozu nejmene spatne. Interier zda se bude opet retusi Brava:/ Kam se podelo Cuore sportivo a az brutalni dravost 159?
Skoda ze se designeri Alfy totalne odklonili od stylu 159/Brera a dale ho nerozvyjeli.. Dle meho by to bylo asi stastnejsi reseni.
Srovnavat tak dnesni design Alfy s BMW snad ani nema smysl:(

ethicon
5. července • 13:04

máš prevdu, že zrovnávať sa to nedá...oproti BMW1 je to krásavica

Švany
5. července • 15:14

To bych zrovna netvrdil, existuji lide kterym se BMW 1 libi, vcetne me, ale toto se libit nikomu nemuze =-O

Skyline
6. července • 16:07

:-D:-D Hele a co tohle: "existuji lide, kterym se Milano libi, ale BMW 1 se libit nikomu nemuze".

Puchino
5. července • 13:25

Ako BMW 1 je skarede ale tento hnus malo co prekona... Aj BMW 1 bude mat co robit.

ABC
5. července • 22:45

BMW 1, že je škaredé? Hm, mě to auto naopak fascinuje :-P

aer
5. července • 11:22

No ten predok je teda riadny hnus.:-O

aaa
5. července • 14:54

svatá pravda, ten předek je otřesnej, něco jako laminátová zmenšená a protažená atrapa čehosi, made in china...
zadek ujde.do prdele s takovým designovým experimentováním, mají udělat pěknou, trochu hranatou, ostře řezanou alfu, ty nejlepší motory do toho, rozumnou cenu, a hned by měli prodeje.

Doporučujeme

Články odjinud