Alfa Romeo hodlá příští rok přijít s nástupcem sedanu 159

Po oficiálním uvolnění nástupce kompaktního hatchbacku 147, který si osvojil jméno Giulietta a přišel takřka po deseti letech prodejů svého předchůdce, se Alfa chystá nahradit i další ze svých modelů. Tentokrát má jít o nástupce modelu 159 a to jak ve verzi sedan, tak i ve variantě kombi. I přestože o názvu je prozatím velmi brzo mluvit, spekuluje se, že novinka, která se má představit příští rok na některém ze světových autosalonů, ponese (opět dobře známé) označení Giulia.

Model bude postaven na variabilní C/D platformě s klasickou přední nápravou McPherson, zatímco vzadu můžeme počítat s víceprvkovým zavěšením. Standardem bude samozřejmě pohon předních kol, ovšem zákazník si bude moci připlatit za pohon všech kol označovaný jako Q4. Nabídka agregátů bude tvořena kombinací turbodieselů a přeplňovaných zážehových agregátů MultiAir. Spekuluje se taky o vrcholné verzi GTA, která by měla disponovat výkonným přeplňovaným agregátem nabízejícím více než 300 koní, pohonem všech čtyř kol a sedmistupňovým dvouspojkovým automatem.

Na jakékoliv závěry je v tomto případě ještě velice brzy a informace pocházející z „důvěryhodných“ zdrojů je nutno brát s rezervou. Očekáváme však, že Alfa již brzy sama pustí nějaké ty indicie.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků