Alfa Romeo GT Quadrifoglio d'Oro: zlatý čtyřlístek pro Japonsko

V rámci oslav stého výročí založení značky připravila Alfa Romeo pro své japonské zákazníky omezenou sérii modelu GT s označením Quadrifoglio d'Oro, tedy v překladu zlatý čtyřlístek. V minulosti Alfa toto jméno používala pro lépe vybavené verze svých prestižních typů.

Tato Alfa GT se vyznačuje zlatými čtyřlístky na zadních sloupcích karoserie, osmnáctipalcovými ráfky s pneumatikami 225/40, červeně lakovanými brzdiči a dodatečným chromovaným páskem na předním nárazníku. Uvnitř najdeme rozšířenou výbavu zahrnující kůží čalouněná sportovní sedadla, hliníkové pedály nebo nový přístrojový štít s červenými ciferníky. Vůz bude dodáván výhradně s přímovstřikovým motorem 2,0 JTS, v japonské specifikaci naladěným na 166 koní (122 kW), spojeným s pětistupňovou převodovkou s automatizovaným řazením Selespeed.

Importér na trhu nabídne pouze šest desítek takto vybavených automobilů v přepočtu za nějakých 850 tisíc Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo GT Quadrifoglio d'Oro
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků