Alfa Romeo Giulietta: půvabná Italka na novém promo videu

Alfa Romeo přichází s novým modelem v tomto segmentu po více než deseti letech, takže veškeré ovace kolem jeho představení jsou jistě na místě. Model s typicky italsky zvučným jménem debutoval jen přednedávnem na ženevském autosalonu a automobilka ho už pečlivě připravuje na dodávky k jednotlivým importérům. Pro nás si Alfa přichystala promo video, na němž nám novinka předvede několik svých „vychytávek“, a kde zejména vyniknou její ladné linie tolik příznačné italským vozům.

Sportovně laděný hatchback, který se do konkurenčního boje vrhne mj. i mezi VW Golf a Opel Astra, přichází s řadou zajímavých prvků, jakými jsou třeba víceprvková zadní náprava nebo úsporný systém stop and start.  Giulietta nebude rozhodně zaostávat ani po motorické stránce, pohánět ji bude široké spektrum agregátů počínajíc 1,6 litrovým čtyřválcem s výkonem 105 koní a končíc vrcholnou verzí s přeplňovaným čtyřválcem o výkonu 235 koní. Jste-li zvědavi na více detailů, pak vám můžeme doporučit přečíst si tento článek, nyní už pojďme ke zmíněnému, celkem zdařilému videu.

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků