Alfa Romeo Giulietta 2014 dostala novou masku a „nejsilnější“ diesel

4 komentáře

Alfista
22. října • 16:47

Moc nerozumím prodejním číslům. Jak je možné, že tak vynikající auto si nikdo nekupuje? Od začátku roku mám najeto asi 25000 kilometrů se základním motorem. Stále mám neutuchající pocit, že řidiči protijedoucích vozů si prostě vybrali špatně. :)
Vše padne výborně do ruky, motor je excelentní, podvozek velmi dobře tlumí a přitom drží, řízení neunaví a poskytuje velmi dobrou zpětnou vazbu, brzdy jsou excelentní. Kdokoli se sveze, tak má v hlavě brouky a někteří to i přiznají. Spotřeba je v pohodě. Dokonce jsem ochoten připustit, že je lepší než SAAB, jež jsem míval.
Prostě jsem musel. :-D

Petr
22. října • 20:38

Nikdo si ji nekupuje kvůli ceně. Není to totiž v našich krajích žádná prémie, jak by cenovka naznačovala.

Alfista
23. října • 8:03

Má stála 390 tisíc. Tož nevím, jestli je to prémie. Radši oželím výbavu a mám neošizený podvozek, supr motor a jako třešničku přepínač jízdních režimů.

pufko
23. října • 18:36

:-D:-D Len že tak ako je dokonalá zadná časť, tak tá predná je totálne odfušovaná, keby tomu nechali predok ako má Fiat Bravo, alebo nechali na štýl trebárs AR GT / 147 tak by to vyzeralo celkom inak...

Doporučujeme

Články odjinud