Alfa asi není auto, které bych si koupil ale presto ji upremne preju uspech. At je na co se na silnici divat...
představa že tomuhle webu nebo dokonce autorovi článku někdo platí za to, aby špinil Alfu, která tady prodá asi tak 50 aut ročně, je naprosto scestná.....realita je mnohem prostší - když někdo chce aby byl jeho článek na netu čtený, musí ten článek napsat buď extra dobře, nebo tam naopak naťápat takové nesmysly, že lidi budou postovat odkazy na článek se slovy "podívej co ten blb napsal"....Pan Dittrich evidentně zvolil druhou cestu, co už.... někomu holt nevadí ze sebe kvůli pár proklikům děla pi*u....
mne vadi najmä to ze 90% ludi to to citalo aj uveri ze to je zle auto....
všechno z nabídky jsou podstatě bezduché křápy, které budou jen hledat váš bluetooth signál a otravovat vás hláškami, když jej nenavážou. Auta bez duše. z těch uniformních křápů se mi líbí snad jen mazda 6.Alfa hlásí návrat k motorismu - řidič-kola-asfalt.Nejsem zastánce alfy, protože nesnáším lajdáctví a nedotažené věci, ale to auto dává smysl, pokud chcete vyjít z šedi a vzpomínáte na časy, kdy jste řídil auto vy a né tuna asistentů
Ridic-kola-asfalt? Hehe, v době preregulovane dopravy, skryteho dozoru, statisicu zakazovych znacek, kdy ridice, kola i asfalt smiruji tisice kamer, obecnich pohunku, usekovych pocitadel a kdy je zlocinem i podivani se do zpetneho zrcatka, je ridic-kola-asfalt pojem bez obsahu.
Dal bych souhlasit i nesouhlasit...B-]
mizerným spracovaním trpia aj články o tom,že nejaké auto,ktoré bolo poskytnuté na test xy luďom,ktorí sa k nemu určite nechovajú príliš šetrne trpí po čase nejakými chybami a z toho vyvodzovať,že aj bežne vyrábané a predávané kusy budú v rovnako dezolátnom stave je rovnako mizerne spracované konštatovanie,asi najpodstatnejšie vždy je ,že škodovka má velký kufor a prevodovku haldex,preto vysoko tromfne aj ferrari,kam sa hrabe nejaká alfa romeo,tá nemá velký kufor a nedá sa v tom voziť tona brambor,proste všetko,čo je mimo ludovo-autového koncernu je automaticky postavené na úroveň mizernej kvality,tvrdo vedený sponzoring a marketing nesie svoje ovocie....
Tak ty mas taky dost, prevodovka haldex:-)
zdravím všechny čtenářerád jsem si početl slinty znalce, je vidět, že psát může již dnes každý, "závodní jezdec"jen houšť a větší kapkypřeji panu spisovateli, aby ho občas někdo svezl v autě, nevím zda již dorostl, aby si sedl za volant, ať žijí takoví to novináři:-O
Ten váš článek o tom, že testy skončili fiaskem je sám fiaskem. To že se v testech objevilo pár much v nastavení elektroniky je v podstatě sranda. naopak každý, kdo v autě opravdu jel a jen nečetl něco na internetu je z něj nadšený. Bohužel když novinář opisuje od novináře, který si udělal závěry z nějakých řečí, tak to stojí vdycky za starou bačkoru.Každý si umí najít na youtube ty testy od různých novinářů z různých zemí a tam nenajdete snad křivého slova na novou Giulii.
Tady na autorevue to už nejde vysvětlit jinak, než že ta pomlouvačná kampaň proti Giulii je dělaná na zakázku.Jediný článek na serveru driving o tom, že jejich testovací Giulie měly problémy, je tu omílán furt kolem dokola, ale že VŠICHNI testeři (včetně těch z drivingu) Giulii vychvalují do nebes a nešetří superlativy, o tom tu není ani čárka. Slováci už jí jeli a mají stejné dojmy, jako anglické magazíny, viz.:https://www.youtube.com/watch... Na autorevue se o tom samozřejmě nedočtete.
Ten chlapec vypada jako by si pred jizdou neco šlehnul :-D Cekal jsem test a tam PR video...
nojo, Slováci už jeli všechno... :-D
I súsedku :-DAle stejně je přinejmenším s podivem, že tolik lidí už Giulii projelo a z Čech ani ťuk.
a vy pepici ste zas pozadu.. OBMEDZENY NA EMBEEEEEEEEEEČKU
Musim povedat ze aj ja som zaujaty pre MB :)
Youtube už je plný videí s prvními testy Giulie a divil bych se, že pokud by se někomu "tak skandálně" div nerozsypala, že by to nezdokumentoval. Nejvíce se toho ale chytají ti novináři, kteří Alfu ještě ani neviděli :-)Jinak Giulia je pro mě momentálně jedno z nejsympatičtějších aut, krásné a stavěné tak, aby dobře jezdilo, ne aby nejrychleji synchronizovalo s mobilem a hodinkami. Doufam, že se Alfě povede ho i prodat!
Tak na testech rozhodně nebyly auta ze sériové výroby. Jak bude vypadat sériová produkce a jak budou auta kvalitní se teprve bude zjišťovat. Je to ale výkon, po roce a půl předvádění se snad auto začne konečně prodávat.Současnou dosluhující Giulii potkávám na cestách velice výjimečně. Jsem velice zvědavý, jestli se s nastupující generaci něco změní.
Váš komentář je prostě celý špatně. Žádná současná dosluhující Giulia neexistuje. Poslední Giulia se přestala dělat v 70. letech a tu asi opravdu potkáváte na ulici hodně výjimečně. Předchůdcem nové Giulie byla Alfa 159, která ale rozhodně není současná ani dosluhující, protože se přestala vyrábět před 5 lety. Taky není ale na cestách nijak vzácná, já jich vidím určitě několik každý den. Jestli myslíte Giuliettu, tak to je auto jiné třídy, jiný typ karoserie a je to na první pohled vidět. Ta se ale nepřestává vyrábět, její nástupce nebyl představen. Takže o čem to ksakru mluvíte?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.