Alfa Romeo Giulia: vymodlený nástupce Alfy 159 přijíždí!

Automobilka Alfa Romeo naznačuje v dalších informacích podobu nového modelu Giulia, který konečně nahradí přesluhující řadu 159.

Před třemi lety se představila modernizace Alfy 159, jež měla být tou poslední před nástupem následnického modelu Giulia. Alfa Romeo Giulia platila v 60. letech za jedno z nejlepších aut své třídy a nyní by měla pomoci značce Alfa Romeo z její mizérie. Značka Alfa Romeo prodává méně než 100 tis. aut ročně, navíc k modelu Alfa Romeo 159, který Giulia nahradí, sám Sergio Marchionne již před několika lety poznamenal, že šlo o přehmat.

Klepněte pro větší obrázek
Nová Alfa Romeo Giulia: takto bude vypadat?

Nová Alfa Romeo Giulia, jejíž neoficiální snímek vám nyní nabízíme a která se původně měla představit již loni, zaútočí opět v kategorii opanované modely BMW 3 a Mercedes-Benz třídy C a má být spolu s kompaktním sportovním modelem Alfa Romeo 4C jedním z nejdůležitějších pilířů v plánech na obnovení prosperity značky Alfa Romeo.

Testy | Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 2,2 JTS: nový král střední třídy? (velký test)

O pohon se i v případě Giulie postará sestava známých zážehových agregátů Fiat MultiAir (včetně motoru 1750 TBi) a dieselů JTDm, přičemž špičkové provedení Cloverleaf nabídne vidlicový šestiválec Chrysler Pentastar. Počítá se také s alternativní zástavbou pohonu všech kol, ovšem ve standardu bude mít Giulia oproti nepodloženým zvěstem a toužebným přáním fanoušků nakonec obligátní pohon kol předních.

Oficiální snímky ani informace k dispozici zatím nemáme, ale kdo ví, třeba již ve Frankfurtu budeme chytřejší...

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků