Alfa Romeo Giulia Veloce v Česku: 280 koní a čtyřkolka za 1,24 milionu

21 komentářů

Daniel
24. ledna • 9:47

Je úsměvné jak pořád někdo obhajuje BMW před Alfou co se týká rozumu a kvality :)
Pánové kvalita BMW rozhodně není taková jak se říká, moje servisní knížka z trojky by mohla vyprávět. Já osobně jsem z BMW zklamán, měl jsem Alfu 159 a i když občas nějaký problém byl, vždycky to byla nějaká prkotina narozdíl od BMW odtasvenýho u kraje silnice ...

Eman z Kotehulek
11. října • 20:07

Italie byla v 80 a 90 tych letech zemi autum zaslibenou. Fiat mel ucelenou modelovou radu od una , tipa, tempry az po chromu. To same Alfa Romeo a Lancia. Jeji Delta integrale vladla rally. Dnes , po vsem tom zvaneni o novych a novych modelech ,ktere prijdou, je Lancia mrtva, Alfa na kolenou a fiat montuje tipo v Turecku. Copak Fiat , ten vem cert, ale ty Lancie a hlavne Alfy Romeo je obrovska skoda. Myslim si ,ze dopadnou jako Honda s Acordem, tj. maximalne par tisic prodanych kusu v Evrope a pak game over.

Antiautomat
13. října • 8:16

...plagat Lancia Thema by som este vyhrabal. Krasna masina...

st
12. října • 20:26

Obávám se, že máte pravdu. Bohužel cenová politika Alfě moc nepomůže. Obávám se, že někdo kdo má 2mKč raději si koupí MB, Audi či BMW než Alfu. Což je škoda, protože je to opravdu krásné auto.

DDT
11. října • 11:36

jsou to debilové, cenová politika fiatu opět nedává smysl, jen pohřbí toto auto a tím vlastně celou alfu. za cenu bmw nebo audi nikdo dnes nebude kupovat fiata před smrtí, když ani nemá jistotu, že najde svého dealera/servis třeba za tři roky..
1.2mil má stát verze 2.9T, dvoulitry 0.7-0.8mil dle výkonu, diesely podobně.
manuální převodovka jako základ ke všem modelům, volitelně automat a 4x4.
pokud tohle nejsou schopni realizovat, tak se na to mají vykašlat a soustředit se na levná malá auta, čož fiatu vždy šlo. však on jim číňan nebo ind ukáže, jak se to má dělat, až za rok za dva zkrachovalou alfu budou prodávat...

v-qw/e
12. října • 15:01

Alfa neni Fiat, i kdyz mu patri.Jiste, koupe Alfy muze dnes predstavovat jiste riziko budoucich probemu. Nicmene, koupe BMW je problemu zaruka. On to nekdo proste muze koupit jako vychodisko z neustalych problemu pronasledujicich soucasna BMW. Zda se to splni, to je uz druha vec.Vzhledem k tomu, ze Giulia nabizi a jakou techniku pouziva, povazuji cenu za rozumnou.

SAM z Brna
12. října • 17:52

Bavorák to je jen nafoukaná bída, mám zkušenosti - máme doma třetího. Ten druhej - trojková řada dva měsíce po skončení záruky a nájezdu 28000 km , odešlo vodní čerpadlo - 25000,- Kč ( žádná kulance - máš na bavoráka tak plať) První bavorak trojkovej Compakt - měl po 40000 km tlumiče v hajzlu.
V Audi jezdí zaprdění manageri a je jich na silnici plno. Ale gulia to je krása a těch tady moc nebude.
Plánuju nákup Gulia Veloce na příští jaro, přijde důchod nebudu mít služební a považuji to za ideální auto pro důchodce. Tu nejsilnější bych asi na maximálku nevyužil.
Sam

*/38cd8c86ackjghaq6
12. října • 15:03

Jasne, on by kde kdo chtel poradne auto za cenu hadraplanu. Chtit muze. ;-)

Radim
11. října • 12:27

Ty jsi docela chytrák co?

Adam
11. října • 16:02

S předchozím příspěvkem spíš nesouhlasím, ale v jednom má naprostou pravdu - za cenu BMW, Audi a Mercedesů si Alfu bude z racionálních kupců pořizovat málokdo, obzvlášť při tak slabé dealerské síti. Giulii fandím, ale když se na to podívám rozumně, dokud nebudou základní diesely v prodeji za částky začínající sedmičkou, bude to hodně exkluzivní auto nejen na českých silnicích.Jen tak pro zajímavost - kolik se jich prodalo v ČR? Za září data ještě nejsou, ale v červenci a srpnu bylo registrováno 12 Giulií, podle nabídky dealerů odhadem 11 bylo předváděcích. Pravda, prodeje se teprve rozjíždí, do konce roku se ukáže...

kos
11. října • 16:25

To je ale pro někoho naprosto vyhovující. Já o Veloce přemýšlím. Sedan této třídy, pro mne smysl pouze XE nebo Giulia. 3er je řidičska nepříliš přesvědčivá a má ji každý 19 smrkáč od tatínka z áček, A4 ani nemluvě, a nové céčko je zajímavé, ale jezdí jich také milion. Na co se za 1,2 milionu budu zařazovat do stáda lidí, co čekají na hezkou skladovku z Cartecu? to bych byl blázen. Čistě můj názor. Chápu, že kdyby prodávali statísíce kusů potěší je to víc.....

DDT
11. října • 19:01

ovšem, a můžeš jim klidně připoslat ještě něco navíc, aby měli...
ale počítej s tím, že další italskou alfu už nikdy nekoupíš...
ratan tata to alfistům za pár let vysvětlí, co alfa skutečně potřebuje a jak se to bude dělat...já bych si to auto hned koupil, ale pouze 2.9T, se zadním náhonem a s manuálem, a nedal bych jim víc než 1.2mio. za tu cenu bych zariskoval, skousl posměšky a komentáře, mávnul rukou nad tím, že tu něco upadlo, tu se něco odřelo, tu něco odstává, tu něco drnčí, tu něco spuchřelo, sw v rádiu už 5x přehráli a stejně se zasekává, atd. ale kromě těhle blbostí by to muselo fakt dobře jezdit a nemít problémy s motorem, převodovkou, nápravami a brzdami. potom by se dalo uvažovat, že se dá koupit ještě i další alfa.
ale za plnou cenu, ještě nutně s automatem a čtyřkolkou, si ji mohou strčit do ři.tě, to si každý zájemce o auto podobných vlastností zajde do bmw pro m3...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
11. října • 20:55

Tak zrovna podobne zkušenosti mam s M3. Sedačky protrhana kůže po 20 tis, vrzani interiéru prakticky neustále, nefunkční USB, do toho 2x svolavacka za prvni rok. Představa lidi o autech, co nikdy neměli, je vazne působivá.

Adam
11. října • 17:32

Chápu, pro mne jako zákazníka je taky zajímavější mít auto, které se nestojí pomalu "na každém rohu" (když nepočítám slabou servisní síť). Ale Alfa potřebuje auta vyrábět a prodávat, ne dělat radost pár jednotlivcům.

Antiautomat
11. října • 10:42

....je pekna a je len dobre ze si niekto zmyslel postavit take nieco. Rad by som ich videl viac aj na nasich cestach, ale ruku na srdce....164-ka bola krajsia :)

Cobo
11. října • 9:44

Zase pro mě nepochopitelný jako u XE. Manuály se dodávají hlavně k dieselům. Proč? Nafta má menší rozsah použitelných otáček a koupí jí spíš někdo kdo hodně najezdí než nadšenec, co upřednostní benzín. Tak proč proboha do nafty cpou manuál a benzínům (vyjma 2.9) ho nedaj?

Dinar
11. října • 12:42

V této třídě už dnes většinou není manuál nabízen jako varianta pro řidičské entuziasty, nýbrž jako varianta levnější, standard, proto se kombinuje s levnějšími motorizacemi, motorizacemi s předpoklady pro fleet, takže logicky hlavně s R4 dýzlem.

Antiautomat
11. října • 10:29

...viac menej suhlas, ale na druhej strane, aj na takej 520d sa s manualom da uzit zabava. Odskusane :-)

Antiautomat
11. října • 18:19

...miestna uderka 1.6 TDi s polovicnym vykonom uz nastupila...:-D:-D

vfi9i37tjhg
12. října • 15:05

Nezavid! :-DZa par let budes jezdit ve trivalcovem dieslovem 0.8 hybridu a budes rad, ze vubec jedes. :-P

Antiautomat
13. října • 8:18

...nemam co, mam klasickeho atmo benzinaka, snad ho dovtedy nerozbijem :-)

Doporučujeme

Články odjinud