Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Na novou Alfu Romeo Giulia si ještě nějaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, probíhají poslední zkoušky a ladění. Prozatím jsme si mohli prohlédnout vrcholnou sportovní verzi QV s výkonem přes 500 koní, ale fanoušci určitě čekají i na civilnější (a levnější) motory.

Dříve než na podzim 2016 se ale nedočkají, zadokolka od Alfy Romeo skutečně dorazí do prodeje až za rok. Už ale díky britskému magazínu Car víme, co bude mít nová Alfa pod kapotou i v civilním provedení.

Sportovní auta | Byznys | Alfa Romeo

Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

Páteř nabídky bude tvořit přeplňovaný benzínový čtyřválec 2,0 l ve třech stupních naladění. Základní verze bude mít výkon 132 kW (180 k), druhá pak 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k). 

Bez turbodieselu by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia proto nabídne také čtyřválec 2,2 litru, opět ve třech stupních naladění. Základ bude mít 99 kW (135 k), následuje verze 132 kW (180 k) a končí se u provedení s výkonem 155 kW (211 k). V prodeji ale bude i třílitrový naftový šestiválec s výkonem 250 kW (340 k).

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 614 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků