Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vypadá a zní dost divoce

Nová Alfa Romeo Giulia je nedočkavě vyhlížena tisícovkami fanoušků po celém světě. Sice jsou někteří dost skeptičtí, ale když má přijít zadokolka s šestiválcem od Ferrari a výkonem přes 500 koní, jen málo nadšenců k tomu nezaujme žádný postoj.

Zajímavosti | Sedany | Alfa Romeo

Nová Alfa Romeo Giulia a první fotky interiéru. Líbí se vám?

Nyní se můžeme podívat, jak Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nordschleife. Vypadá dost divoce, automobilka tu zřejmě ještě dokončuje finální nastavení. Ono dostat těch více než 500 koní na silnici vyžaduje pečlivý přístup k ladění podvozku.

Ani zvuk není k zahození, i když komprimované video neřekne tolik jako osobní zkušenost. Premiéru si Alfa Romeo Giulia odbude na autosalonu ve Frankfurtu, kde bychom se také měli dozvědět více informací o běžných pohonných jednotkách.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 57 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků