Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

41 komentářů

Juraj
1. července • 11:35

Nadávate na Alfu ale keby miesto Alfy bolo to isté auto ale bola by tam značka Audi alebo BMW tak si ho neviete vynachváliť. Táto Alfa je jedna z najkrajších áút a v živote sa jej nevyrovná ani najvyššia trieda Škodovky ani VW :) Alfa je nádherná. Sere vás asi najviac to že v živote si ju nemôžete dovoliť :) za to škoda alebo vw má každý kokot :D:-D

JA-NE
29. června • 14:13

tak za mna ANO.priznavam ze dizajn trosku sklamal, ale v zasade neurazil. som zvedavy na testy a porovnania..:-P

stanley
26. června • 20:11

jestli se někomu nelíbí nová giulia,spekuluje o jejím designu,ať sám něco vymyslí a předvede to ,jaký je designový génius,chytrých lidí je tady mraky ,když se někomu giulia nelíbí ,tak si ji nekupuje ,já jsem měl osobně facelift 156 ,teď mám 159 potom si koupím giuilii,u mě super auto

Autař
26. června • 17:50

Nová Giulia je tkonečně tady a to je samozřejmě skvělá zpráva. Po technické stránce je to bomba, ale coby letitý alfista a majitel 156 jsem hodně rozčarován z designu. Nebýt té trojúhelníkové masky a designu kol bych totiž vůbec nepoznal, že se jedná o AR!!! Spíš bych to typoval na nějaký Lexus nebo něco podobného - sterilní a přehnaně zakulacený.... Ten nezaměnitelný italský charakter se kamsi vypařil a to považuji za zásadní problém... Škoda, že to auto už nemohl navrhnout Walter de Silva, to by byla jiná káva!:-(:-(:-(

Volker Andronetti
25. června • 17:59

Ty neustále a hlavně nepochopitelné bohorovné ataky na Škodu mne jako Čecha naprosto urážejí, měl jsem několik AR 159, vynikající vozy, AR je pro mne srdcová záležitost, ale Škoda je svou historií s AR naprosto srovnatelná, sice nikdy nedělala sexy auta, ale auta s charakterem určitě (projeďte si historii), Italové jsou na AR hrdí, nechápu proč je tolik "čecháčkismu", které dusí to čím se naopak máme pyšnit, třeba nový Superb je kurevsky nádherné auto s absolutně nadčasovým designem. Spíše plivejte na idioty v Bžundaiích, kteří totálně kurví automobilovou kulturu a ze svých výrobků dělají "ikony" co pomalu objevili Mars a lidé s vymytým mozkem si ty plečky ještě kupují. Už nic neříkám jsem akorát na...j. hezký den všem.

Tom
26. června • 7:46

Takze tobe vadi ze ti nekdo saha na Skodovenku tak obratem urazis alespon Hyundai, ty si mi ale cislo :-).

xxx
25. června • 22:06

Lidé s vymytým mozkem?
No nevím, podle mě je koupě auta se spolehlivějším motorem spíše znamení nevymytosti koncernovou masírovkou ...
viz. tabulka - Spolehlivost motorů aut dle značek s ohledem na ujeté km
http://www.autoforum.cz/technika/spolehlivost-mot... ...
Jinak, jak už tady výše zaznělo, za ty ataky ani tak nemůžou auta Škoda, ty slouží více méně dobře k tomu čemu byly stvořeny, ale spíše diskutéři kteří majitele ostatních značek nazývají vymytými pitomci a Škodu vydávají za etalon všech automobilových cností.
BTW: Hyndai nemám, neměl jsem, ani jeho koupi v budoucnu neplánuji

stealth01
26. června • 7:24

Tak já nevím. Měl jsem Golf GTI s TFSI motorem a za 70 tisíc kilometru ani jedna závada. Nyní ma manželka na cesty do města novou A3 1.4 TSI s CoD a po 30 tisících ani náznak nespolehlivosti. Za těch třicet tisíc si to vzalo 0.7l oleje. Pořad čekám na tu nespolehlivost a ona nikde. ;-)

^&562hjhhhJfgFFFRFD625
25. června • 22:04

Prestan tady hudrovat
a hybaj Skodu kupovat!

jan
25. června • 15:42

Alfa má dělat nádherné auta. Tohle nádherné není. A to je škoda.

hgFGF672567-*+9251e}}{2
25. června • 10:19

Predek mi pripomina 3er BMW. Ovsem celkovy charakter, diky dlouhemu 'cumaku', kratke kabine a malym zadnim dverim, mi prijde jako Suzuki Kizashi.Prolisy na predni kapote podle fotek vytvareji jakesi 'vrasky', ale tezko to hodnotit podle tech fotek plnych odrazu okolnich svetel. Nazor si udelam, az to uvidim 'face en face'.Kazdopadne je dobre, ze ma AR mladou krev ve staji.

Kankunen
25. června • 8:35

Tak co o ní víme. Jediný odkaz na Alfu je troúhelníková maska. Motor to má z Maserati.
Délka, váha, interiér ???

Tom
25. června • 7:33

Tak panove ruku na srdce, kolik z vas ma doma Alfu, nebo alespon Fiata. To jak Alfa vypada je jen dusledkem marketingu a poptavky trhu. Vsichni chcete originalni Alfu a pak lestite pred barakem Fabii s litrovym trihrnkem. AR nekde couvnout musela, je soucasti koncernu, ktery designove preskocil na nemecky designovy hnus viz Fiat AEgea aby zvysil prodeje a to se mu dari. Takze kupujte AR, dala vam zatim setivalec s krasnym zrychlenim a pro nemecke "fajnsmekry", nabidne i nesmyslne 4x4. No anebo nekupujte a pristi Alfa bude mydlova krabicka s litrovym trihrnkem ;-) popr. dopadne jako Saab, Volvo apod.

Patrik
25. června • 19:38

Já mam 147. Měl jsem i jiné modely a je pěkná. Predek má blízko ke 147 po faceliftu. A celkově se blíží ke 159 sedan. Z boku je to trochu bawor 3. Ale je to alfa jak má být.😊 Spíše čekám verzi pro běžné lidi. A na to jak tatík prohlásil,že 159 byl přešlap,nevidím moc razantní změnu..

Petr
25. června • 14:16

Já jsem starý alfista. Momentálně Guiulieta QV.

limach
25. června • 9:19

Částečně s tebou souhlasím. V této podobě jistě získá pár kousků těch, kdo třeba dřív jezdil 3er, A4, Passat nebo C-klasse. Na druhou stranu takto zklamala spoustu dosavadních fandů značky, jak těch platonických, tak i těch, co si je skutečně kupovali jako nové a za nemalé peníze. Vím o čem mluvím, jsem jedním z nich. Po 147 a současné 159 si tohoto podivného neitalského a nealfoidního míšence stylů nejspíš nepořídím a to jsem na její představení čekal dost let:-/ Za mě strašné zklamání a zmar.

gogan
25. června • 11:00

Ahoj Limachu. Beru to tak, že podobně se fandové dívali třeba na 75. Pokud chtěli mít vyvážení 50:50 moc možností kam zajít s tvarem (a zachovat rozumné převisy) kvůli přítulnosti k chodcům neměli. Píšeš cosi "podivného neitalského a nealfoidního", no jde o to jestli to není naším pohledem (nás co ke značce přivedly 156/147) co je vlastně "italské".
Zadohrab s třílitrovým šestiválem a s manuálním šestikvaltem v poměru 50:50 mě dnešních časech příjde "italský" až dost :-D a s napětím budu čekat na detaily řešení podvozku a jízdní testy. Pokud tohle dopadne dobře až se ojetina přiblíží k mým možnostem odpustím jí menší míru designové extravagance a půjdu do toho.

*&@*^$#6jbgdfd&gh2fFFFh26
25. června • 13:02

Konecne jeden strizlivy nazor.

asdf
25. června • 0:46

Předek dobrý, zadek dobrý, kabina - WTF?

honza
25. června • 0:30

Tuhle Alfu navrhovali patrně někde v Bavorsku při Oktoberfestu... Zklamání, protože tohle není italská elegance.

Autař
24. června • 23:34

To auto má něco do sebe, ne že ne. Jenom to bohužel vůbec nevypadá jako Alfa. Čekal jsem ostřejší, agresivnější předek, vyšší záď, klínovitý profil a celkově tvrdší tvary. Toto auto připomíná Maserati, BMW, Jaguar, Seat Toledo II, Saab 9-3, Lexus, Mazdu Xedos 6 a já nevím co ještě, jenom ne Alfu... :-( Ten jedinečný italský styl jakoby se nám někam vytratil...

Petr
25. června • 14:15

To je jen tvůj pohled na desing. Nic víc.

--
24. června • 21:42

Škoda, promarněná šance udělat pěknou Alfu. Opuchlý Lexus nastylovaný někde v Korei. Kde jsou časy velkých italských designerů... No, snad bude aspoň dobře jezdit.

Márty
24. června • 22:02

Mně se naopak moc líbí! Hlavně je otázka, jak bude vypadat ,,civilní,, verze, protože prodeje téhle konkrétní, nebudou tak žhavé. Plus bych si fakt přál kupé :// ale hlavní je, že je nový hráč mezi 3er, (A4) a C, protože tyhle tři jsou prostě všude = okoukaná nuda, byt
Neřikám, že špatná auta...ale prostě nuda!! Když bych bral něco takovýho, tak sáhnu po Jagu, nebo po nějaký americe...

Krabat
24. června • 22:06

Když si vzpomenu, jaké Alfa představuje nádherné studie a pak postaví tohle, tak sorry, ale tohle se nepovedlo. Nechytlo mě to za srdce, není to Alfa, ale pokus postavit něco jako BMW. Z profilu typický trojkový bavorák, originalita prakticky žádná. Škoda. http://www.car24news.com/new-alfa-romeo-sedan-arri... ...

Márty
24. června • 22:06

PS: (A4) - nenabízí správný pohon kol ;) nikdy!!! čtyřkolku dělal kde kdo...ale zadohrab?
To že jsou lidi posránci a chtěj ,,bezpečnost a trakci za každého počasí....co kdyby nahodou nasněžilo a já neumim s plynem :// ,, a nekupujou to... Je jiná :(

Lukáš  Biel (-=zipp=-)
26. června • 9:12

Naopak audi jako jediná značka nabízí ten správný pohon kol.Co je to za mánii chtít nejhorší možnou trakci?

Tom
24. června • 21:54

Skodu sem netahej, tohle je auto ne hracka :-)

stealth
25. června • 8:57

Do všeho musíme tahat Škodu, každá diskuze musí být zaplevelena příspěvky o tom, jak jsou Škodovky na houby, kupují je looseři a jiné ponižující komentáře. Připadáš si hodně zajímavý, když ukazuješ jak jsi nad věcí? Alfy jsou pěkná auta, Škoda má zase obrovskou tradici. Příště to stačí rozdělit a psát k tématu.

Petr
25. června • 14:13

Co to meleš. To jako Alfa je bez tradice? Alfa je sportovní vůz, prakticky ve všech provedeních. Škoda je naopak ve všech provedeních rodinný vůz. Takže z mého pohledu nesrovnatelné, protože ani RS není sportovní vůz.

hgFf26756(&&&@#*-//--///
25. června • 10:04

"Alfy jsou pěkná auta, Škoda má zase obrovskou tradici." To je skutecne komentar za vsechny drobne! :-D :-D :-D V motosportu tezko pohledat, ktera z automobilek ma vetsi tradici nez prave AR. Par jich je, ale Skodovka to rozhodne neni.AR je dokonce tak slavna, ze ji znaji a ocenuji i bezni Americane, coz se o Skodarne rozhodne rici neda.

stealth
25. června • 11:59

Někde jsem psal o motorsportu? Když byly vyvíjeny první Škodovky, tak konstruktéři Alfy Romeo ještě ani neuměli psát. Nemám právo napsat, že Škoda má obrovskou tradici, když byla založena o celých 15 let dříve než Alfa? V době, kdy se rodila Alfa Romeo nabízela Škoda už šest modelů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
*6235%$$$2KJK__2-283
25. června • 13:21

Skoda (1985) je o 14.3 % starsi nez AR (1910). Pokud Ti pripada rozdil necelych 15% jako 'obrovsky', pak prosim.

^&%2165ghgsadGHGt756&%^
25. června • 14:12

Oprava: Skoda (1895).

Tom
25. června • 9:44

u nás se říká, co kdo zasel to si sklidí ;-). Jinak diskuze plevelíme záměrně, kvůli vyváženosti webu. Neznalý člověk by snadno mohl nabýt pocitu, že ten plevel (vidíš teď jsem to slovo neřekl) je superauto nad které není. Netvrdím, že nemá svou kvalitu, jen kdo s čím zachází tím taky schází. A pomáhá to, podívej se na homepage dnes a vzpomeň si jak tomu bylo ještě cca před dvěma měsíci, než se začalo mluvit o tom že WV motory jsou pojízdné fritézy. Zase to začíná být web i pro fanoušky ostatních značek, ikdyž autoři to ještě pořád zkoušejí nějak přetáhnout tu více tu méně ... no však oni vědí ;-)

stealth
25. června • 11:51

Na základě čeho nabýváš dojmu? Na základě článků? Myslíš, že novináři tyhle ironické debaty čtou?
Tak hlavně předchozí reakce byla, že se bavíme o autech (AR) a ne o hračkách (Škoda). Takže v podstatě říkáš, že škodovky jsou jen nevyvážené hračky, což si nemyslím. Reagoval jsem na to, že do každé diskuze se dostane Škoda a dehonestace jejich produktů. Ta značka je mi úplně ukradená, ale zaslouží si takovou kritiku?

clanek
25. června • 9:08

Loser je hlavne ten kdo pise slovo loser se dvema o.

stealth
25. června • 11:43

Hm, 21 let se učím anglicky a pak taková blbá chyba. OK, uznávám... ;-)

Tom
24. června • 21:07

Bravo Alfa!!!!

fireman66
24. června • 20:27

ja mam uz 6 rokov 2.0Twin spark 147 a je to po cesky "drzak"..okrem beznej udrzby na tom vozidle neriesim nic a to sa vozime na tej alfe ja a moj 18 rocny syn kazdy den v ramci "joy ride"...naozaj som ochotny radsej tlacit alfu ako sa vozit vo vw aj ked nikdy som ju netlacil.;-)

CreeperCZ_zero
24. června • 20:10

To je nádhera, tu verzi s V6 prostě musím jednou mít v garáži :-)

Doporučujeme

Články odjinud