Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Alfa Romeo představila sedan s pohonem zadních kol. Zajímavé, že ano. Jenže tohle není jen tak ledajaký sedan. Giulia QV totiž míří na ty nejtěžší soupeře. Nová italská raketa má ve svém hledáčku Mercedes C 63 AMG, BMW M3 nebo Cadillac ATS-V. A základ k tomu má velmi slušný. Maximální výkon činí 510 koní, stovka proběhne za 3,9 s.

Video | Sportovní auta | Premiéry

Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu  

Design a podobné záležitosti protentokrát přenecháme přiložené fotogalerii, zajímavější jsou na tomto autě jiné věci. Pod kapotou ukrývá třílitrový benzinový šestiválec s maximálním výkonem 375 kW (510 koní). Že bude svezení opravdu stát za to, o tom nás ujišťuje poznámka, která zdůrazňuje ladění techniky od Ferrari. Maximální rychlost ani další čísla týkající se dynamiky bohužel tisková zpráva nezmiňuje.

Těšit se máme ale na perfektní řízení a hlavně na rozložení hmotnosti v poměru 50/50. Zadní poháněná náprava používá víceprvkové zavěšení, ta přední má dvojité lichoběžníkové zavěšení. Vzadu pak najdeme také aktivní diferenciál, který pomocí spojek rozděluje příděl točivého momentu mezi jednotlivé strany.

Tajné | Sedany | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Přestože tisková zpráva přímo nezmiňuje, kolik Giulia váží, je jisté, že to nebude úplně těžké auto. Jedna koňská síla se totiž stará o necelé tři kilogramy. Samozřejmě se tak stalo díky použití karbonu a hliníkových slitin.

Kromě ostré verze jsou také v plánu přeplňované čtyřválce a provedení s pohonem všech kol. Nutno podotknout, že se na další podrobnosti o tomto autě vyloženě těšíme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků