Alfa Romeo Giulia dostala od Euro NCAP 5 hvězd. Ateca a Tiguan také

Alfa Romeom Giulia zatím vypadá, že bude jezdit velmi dobře, jenže automobilku ještě čeká hodně práce na vylepšení kvality zpracování. Po dnešku je ale zřejmé, že půjde o bezpečný vůz. Italská novinka totiž dostala od Euro NCAP nejlepší možné hodnocení, stejně jako Seat Ateca a nový VW Tiguan. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Giulia má za sebou test Euro NCAP. Dopadl výborně

Giulia si odnesla za ochranu dospělých osob 98 %, v případě dětí je hodnocení 81 %, v kategorii chodců dostala 69 % a za bezpečnostní asistenty 60 %. Seat Ateca vykázal oproti Alfě lepší ochranu dětí (84 %) a chodců (71 %), ale naopak ztratil ve srovnání s Giulií v kategorii ochrany dospělých (93 %). Nabídka bezpečnostních asistentů je hodnocena stejně jako u Alfy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani Ateca si rozhodně neuřízla ostudu. Také zde je výsledkem pět
hvězd, stejně jako u nového VW Tiguan

Nejnovější kolo nárazových testů prověřilo také nový Volkswagen Tiguan. Pokud byste chtěli namítnou, že jde o prakticky stejný vůz, jako je Ateca, není to tak docela pravda. Tiguan dostal stejné hodnocení pouze za ochranu dětí, zbývající tři disciplíny zvládl lépe. Ochrana dospělých je za 96 %, chodců za 72 % a u bezpečnostních asistentů najdete hodnocení 68 %. 

Video z testu Alfy Romeou Giulia najdete zcela nahoře (pokud jste ho přehlédli), video koncernových SUV hledejte níže. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků