Alfa Romeo Disco Volante: znovuzrozená legenda od Touringu podruhé

Karosárna Touring Superleggera se po dvou letech vrací do Ženevy s podobným tématem, ale novým autem.

(Aktualizováno: doplněny živé fotografie z Ženevy)

Předloni společnost Carrozzeria Touring Superleggera do Ženevy přivezla působivou studii navazující na slavnou řadu staveb Alfa Romeo Touring Disco Volante z padesátých let.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Disco Volante z dílen Carrozzeria Touring Superleggera a její předloha z padesátých let
 

„Létající talíř“ přistál v Ženevě i letos, přičemž výsledek působí ještě propracovanějším a čistším dojmem než studie z roku 2012, jež se v průběhu loňského roku dočkala omezené série vozů pro zámožné majitele.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Touring Disco Volante pro letošní autosalon v Ženevě

Také novinka stojí na podvozku modelu Alfa Romeo 8C, takže využívá adaptovaného osmiválce Maserati s větším objemem, výkonem 450 koní (331 kW) a točivým momentem 480 Nm. Nové Disco Volante vyniká zeleným lakováním s hnědými, převážně ale zlatavými akcenty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zpracování interiéru za pojetím karoserie v ničem nezaostává

Podobnou kombinaci barev najdeme také v interiéru, jenž celkově vypadá ještě „vymazleněji“ než u původního modelu z roku 2012. Také v případě této stavby lze očekávat malosériovou výrobu.

Předchozí KAPITOLY Následující
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků