Alfa Romeo 4C Spider nafocena před premiérou. Od konceptu se moc neliší

Letošní autosalon v Ženevě se stal dějištěm premiéry Alfy Roemo 4C Targa Coupé. Jakkoliv vůz vypadal velmi sériově, šlo o koncept. Finální provedení se představí v Detroitu, případně později v Ženevě, každopádně jeho podoba už není tajemstvím. Překvapení se ale nekoná, protože výsledek vypadá stejně jako zmíněný koncept.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Alfa Romeo | Design | Ženeva 2014

Alfa Romeo 4C Targa Coupé překvapila Ženevu, zatím jako koncept

Tedy abychom byli úplně přesní, vypadá skoro stejně. Na první pohled zaujme otvor před zadními koly na straně řidiče. Soudě podle fotek, které zveřejnil italský Autoblog, to je ale jediný větší rozdíl, kterým se sériová verze liší od ženevské předpremiéry.

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Premiéry | Byznys | Alfa Romeo | Design

Alfa Romeo 4C v detailech: jen 1 000 kusů pro Evropu (+ 63x foto)

Technická data a další podrobnosti zatím k dispozici nejsou. Připomeňme proto pouze skutečnost, že auto vystavené v Ženevě 2014 dostalo opět přeplňovaný čtyřválec s objemem 1750 cm3 a že stovku zvládlo za 4,5 s (stejně jako kupé), přestože bylo o 60 kg těžší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Autoblog.it

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků